القای ناامیدی و التهاب در بازار منفعت طلبانه است/برخورد با متخلفین

حجت الاسلام جعفری گفت: القای ناامیدی و التهاب در بازار منفعت طلبانه و از سوی اقشار خاصی هدایت شده و برخی نیز ناآگاهانه نشر می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« روز پنجشنبه(۲۲ اردیبهشت) در نشست گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با اشاره به اجرای طرح عدالت اقتصادی و حذف ارز ترجیهی اظهار داشت: این اقدام بر اساس برنامه بودجه سال 1401 صورت گرفته و در راستای کاهش فساد و رانت است.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: نتایج این اقدام برای مردم موثر خواهد بود و شاهد دستاوردهای آنان خواهیم بود اما در این میان افراد و گروه هایی که ذی نفع بوده و دست آنان از رانت قطع می شود ناراضی بوده و به دنبال جریان های غلط هستند.

 

وی ادامه داد: القای ناامیدی و التهاب در بازار منفعت طلبانه و از سوی اقشار خاصی هدایت شده و برخی نیز ناآگاهانه نشر می دهند که باید اقناع جامعه و آگاهی بخشی صورت بگیرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به فعالیت های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که توسط کارشناسان و مسئولان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: این موضوع بر کاهش التهاب بازار و جو روانی اثر خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: رصد فضای مجازی انجام شود تا اینکه برخی با افکار هدایت شده سعی بر ایجاد التهاب دارند حذف و با آنان برخورد شود.

 

برخورد با متخلفین اقتصادی و روانی

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه قضایی با دولت در اجرای سیاست های اخیر همکاری می کند، گفت: نظارت بر بازار و کنترل آن لازم است تا شرایط برای مردم سخت نشود و افراد سود جو فرصت یابی نداشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با متخلفین اقتصادی مثل احتکار کنندگان و گران فروشان برخورد خواهد کرد و از طرفی آنان که القای ناامیدی می کنند نیز مشمول مجازات خواهند بود.

 

 به گفته این مقام قضایی مردم اطلاعات صحیح را از مجاری رسمی دریافت می کنند و سراغ مراجع غیر رسمی و غلط نخواهند رفت.

 

کد خبر 1174750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha