اقدام دولت در اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی جسورانه است

علیزاده با بیان اینکه اقدام دولت در اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی جسورانه است، گفت: در این ۸ ماه از عمر دولت کار و کرامت می گذرد، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهرستان دهلران، شامگاه (۲۲ اردیبهشت) در  نشست مردمی استاندار ایلام با اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: شهرستان دهلران یک شهرستان ویژه است که ۲۲۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد که مردم این شهرستان مشکلات زیادی به دلیل صعب العبور بودن مسیرها و جاده های این شهرستان تا مرکز استان دارند.

 

 حجت الاسلام« سید محسن موسوی» با تاکید بر تسریع در تکمیل در جادها و چهار بانده کردن مسیر دهلران به مهران، اظهار کرد: ما و نماینده مردم و همه مردم پشتیبان استاندار ایلام هستیم که در راه آهن در دهلران و مسیر پل زال به دهلران در مسیر اجرا قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه دهلران با تولید محصولات کشاورزی و نقش مهمی که در  صنعت استان دارد، پیشانی استان است، ابراز کرد: بحث صنایع تبدیلی در سطح شهرستان به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرستان  دهلران بیان کرد: شهرستان دهلران یکی از شهرهای مهم در زمان دوران هشت دفاع مقدس است که نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته است و لازم است که در زمینه احداث باغ موزه و المان های دفاع مقدس در این شهرستان اقدامات لازم انجام شود.

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم این شهرستان مشکلات و دغدغه های بسیاری در حوزه های مختلف دارند که لازم است که مسئولان استان این مشکلات را احصا و دسته بندی کرده و در اولویت پیگیری و اقدام قرار دهند.

 

«بهزاد علیزاده» یادآور شد: می شود در هر بخشداری نفرات مستقر شوند که در بخش هایی که فاصله دوری با مرکز دارند، خدمات مورد نیاز به مردم ارائه شود، از خدمات دولت باید تشکر کرد، در حالی دولت را تحویل گرفت که کشور با مشکلات زیادی مواجه بود، یک اقتصاد کاملا ورشکسته را از دولت قبلی تحویل گرفت.

 

وی بیان کرد: در این هشت ماه اقدامات خوبی صورت گرفته است و نقاط ضعفی هم وجود دارد، این اقدام جسورانه ای بوده است اما دولت و رئیس جمهور محترم از سر صداقت به این مسایل ورود پیدا کردند و امروز هم اطلاع رسانی هایی خوبی انجام می شود اما دغدغه هایی وجود دارد.

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  دغدغه هایی در اجرای این کار بزرگ وجود دارد که باید برطرف شود، اینکه افزایش قیمت در چهار قلم کالای اعلامی، موجب گرانی سایر کالاها نشود و مسئله دوم هم نظارت است که در سطح استان رها نشود و تقویت گردد.

کد خبر 1174765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha