مسئولین اجرایی برای مقابله با افراد سودجو نظارت بر بازار را تشدید کنند

حجت الاسلام عباسی گفت: مسئولین اجرایی شهرستان رودبار جنوب و بسیج اصناف نظارت بر بازار داشته باشند تا افراد سودجو به بهانه افزایش یارانه ها به مردم ظلم نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۳ اردیبهشت ماه حجت الاسلام «عباسی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا دژ مستحکمی در برابر همه گناهان است و هر کس به تقوای الهی تمسک جوید خدای متعال او را حفظ می‌کند و انسان متقی در دنیا بن بست ندارد.
 
امام جمعه موقت زهکلوت افزود: ثاگر انسان ها به افتخارات دنیوی خودشان بنازند  فردای قیامت گریبان گیر آنها خواهد شد و هیچ سودی برای آن شخص نخواهد داشت چرا  که آن چیزی که ارزشمند و قابل خرید هست برای خداوند متعال تقوا است.
 
وی با اشاره به حادثه غمبار ۸ شوال بیان کرد: این حادثه نه فقط یه حادثه غمبار بلکه یک تفکر شیطانی می باشد که هم اکنون یک مشکل جهانی و یک سیاست ضد انسانی است البته در بحث فکری پاسخ های مناسب خودذرا شنیدند اما امروزه  این تفکر رو به‌ زوال است چرا که اصول آنها خشونت فوق العاده دارد و هم چنین تحمیل اجباری عقاید، تعصب شدید و افراطی گرایی و جمود فکری آنها از اصول غلط بوده و موجب انحطاط آنها است.
 
حجت الاسلام عباسی به سالروز لغو کاپیتولاسیون توسط امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد:  کاپیتولاسیون مورد اعتراض و سخنان کوبنده امام راحل قرار گرفت و لغو شد چرا که یک سگ آمریکایی با ارزشمندتر از یک ایرانی حتی خود شاه بود.
 
خطیب موقت نماز جمعه زهکلوت ادامه داد: اکنون با همان تفکر امام خمینی به جایی رسیدم که نظاميان دشمن در مقابل این تفکر زانو می زنند.
 
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت برنامه های مهمی در پيش دارد، اظهار کرد: تورم بالا در کشور قریب ۵۰ سال است کشور را درگیر کرده است اما برنامه‌های دولت ساختار سیاسی در کشور دارد و برنامه‌های دولت رفع موانع شکوفایی اقتصاد و  حرکت و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
حجت الاسلام عباسی به پرداخت یارانه ها به قشر ضعیف به جای دلال ها اشاره کرد و گفت: گاهی یارانه ۱۵ میلیون نفر به جیب یک نفر می رفت و با این کار مستقیم به دست مردم می رسد.
 
امام  جمعه موقت زهکلوت عنوان کرد: به جز چند قلم کالا که تغییری در قیمت دارند مابقی کالا ها باید بدون هیچ تغییری به دست مردم برسند.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: در زمینه کنترل بازار، مسئولین اجرایی شهرستان و بسیج اصناف تلاش کنند تا افراد سودجو به بهانه افزایش یارانه ها به اقشار ضعیف ظلم نکنند.
کد خبر 1174837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha