پیام تسلیت نهادها و تشکل های دینی در پی رحلت آیت الله اسدالله روحانی بیدگلی

نهادها و تشکل‌های مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای رحلت آیت‌الله شیخ اسدالله روحانی بیدگلی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در پی ارتحال آیت الله شیخ اسدالله روحانی بیدگلی، نهادها و تشکل‌های مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای این مصیبت را به جامعه روحانیت و مردم آران و بیدگلا تسلیت گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ اسداله روحانی بیدگلی موجب تأثر و تأسف گردید؛

اینجانب فقدان این عالم مردمی، معلم اخلاق و خدمتگزار را به مردم شریف شهرستان آران و بیدگل ، ارادتمندان، شاگردان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت می‌گویم.
از خداوند متعال برای آن عالم پارسا، علو درجات، رحمت و رضوان الهی و برای خانواده و منسوبان مکرمشان صبر و اجر درخواست می‌نمایم.


جواد نایینی 
نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل

 

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

ارتحال عالم ربانی و مجاهد، حضرت آیت الله اسدالله روحانی بیدگلی رحمت اللّه علیه که عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تدریس علوم دینی و در مسیراعتلای انقلاب اسلامی سپری نمود، موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید.

 

اینجانب با تسلیت درگذشت آن عالم مجاهد به خانواده‌ مکرّم روحانی، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و نیز مردم شریف شهرستان آران و بیدگل از درگاه خداوند منّان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

خداوند متعال روح بلندش را با اولیاء‌الله، اهل‌بیت(ع) و همه خوبان و پاکان عالم محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

علی اکبر رضایی
فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خاندان محترم روحانی ، احمدی
سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر ارتحال عالم و فرزانه ربانی، مجاهدنستوه، روحانی مهذب حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اسدالله روحانی بنیان‌گذار حوزه های علمیه المهدی عج و حضرت فاطمه الزهرا س موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.


این عالم ربانی تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و تالیفاتی چون حکمتهای حیات‌بخش، انوار الحدائق ، چلچراغ جامعه و آثار فقهی و علمی ارزشمند دینی و تربیت شاگردان فراوان و خدمت رسانی در امور مختلف اجتماعی به مردم شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل نمودند.


آن فقیه معظم که ارادت خاص به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) داشت، عمر با برکت خویش را در راستای ترویج تعالیم نورانی اسلام و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) و با تربیت شاگردان و خدمات اجتماعی، کلاسهای درس اخلاق و حسنات فراوان از خویش به یادگار گذاشت. خدمات آن عالم جليل القدر به حوزه‌های علمیه و محققان و مبلغان مذهب شیعه فراموش‌ ناشدنی است. خداوند متعال روح آن فقیه پارسا را با انبیاء و اولیای الهی محشور گرداند.

 اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای اعلام ،حوزه ‌های علمیه، شاگردان، محبان ایشان، برادران روحانی معظم له بویژه دانشمند محترم حاج شیخ علی روحانی امام جمعه موقت و استاد حوزه و دانشگاه ، بیت عالم پرور آن مرحوم ، حصرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد روحانی مدیر حوزه علمیه المهدی عج ، جامعه روحانیت ، مردم ولایتمدار و شهید پرور آران و بیدگل تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی
امام جمعه آران و بیدگل

 

انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت عالم جلیل القدر و فقیه فاضل، مرحوم آیت الله شیخ اسدالله روحانی، عالم عامل و متواضع و تلاشگر در ترویج حقانیت ائمه هدی(ع) و وفادار به انقلاب اسلامی را محضر امام عصر (عج)، بیت محترم، حوزه های علمیه شهرستان آران و بیدگل و علاقه مندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی را مسألت می‌کنم.

ابوالفضل مجیدی تبار 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل

 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

(مَوتُ العالِمِ مُصيبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ ، و مَوتُ قَبيلَةٍ أيسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ.)


با نهایت تالم و تاثر،عروج آسمانی عالم ربانی و وارسته، سالک الی‌الله وعارف‌بالله و مجاهد عرصه فقاهت - تقوی و استاد اخلاق. حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ اسدالله روحانی را که عمر با برکت خود را در تعلیم و تربیت علما و فضلا و آحاد مردم متدین منطقه کاشان و آران وبیدگل صرف نمود به خانواده مکرّم روحانی به ویژه فرزندان بزرگوارشان و بستگان محترم ، حوزه های علمیه و مردم قدر شناس منطقه وارادتمندان ایشان تسلیت عرض مینمائیم وعلّو درجات و شمول غفران‌ - رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء‌الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسالت می نمائیم.

هیات رزمندگان اسلام آران وبیدگل

 

انالله و انا الیه راجعون

إذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمة لا یسدّها شیء إلى یوم القیامة

فقدان یکی از مفاخر بزرگ اسلام و منطقه کاشان و آران و بیدگل حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله روحانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر فراوان جمع ما و همه سالکان طریق علم و عرفان گشت، تلاشهای ماندگار و آثار با برکت مکتوب و غیر مکتوب ایشان منبع پرفیضی برای ره پویان این مرد الهی می‌باشد.

این مصیبت بزرگ را به رهبرحکیم وفرزانه انقلاب، علما و روحانیون ،بازماندگان و دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه به مردم مؤمن و انقلابی آران و بیدگل و عاشقان مجذوب مکتب عرفانی و اخلاقی آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنیم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

روح ملکوتی او با شهدا خاصه سید وسالار شهیدان امام حسین علیه السلام محشور باد.

قرارگاه سربازان ولی امر در مجمع رهروان وصال شهرستان آران و بیدگل

 

انا لله و انا الیه راجعون

اگر زبان لابه در محضر حق، شِکوِه نباشد؛ بجاست که در این هجوم دم­سردی­های زمانه و فقدان مرواریدهای یگانه، لرزش شانه­ های خسته را گواه اندوه بداریم و رنج تنهایی و روزگار«بی­پیر» را بهانه استغاث به آستان جانانه کنیم… روزگاری که خوبان را به سرپنجه قضا و قلوب اهل«زمانه» را به سایبان«رضا» می­سپارد.


درگذشت حضرت آیه الله حاج شیخ اسدالله روحانی را به خاندان محترم روحانی و همچنین بستگان این عارف بزرگ تسلیت عرض می نماییم و خواستار صبر برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم.

 حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)

 

کد خبر 1174896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha