اهتمام ویژه آیت الله «اسدالله روحانی» در تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل‌بیت

فرماندار آران و بیدگل گفت: آیت الله اسدالله روحانی بیدگلی اهتمام ویژه ای در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل‌بیت علیهم السلام و مبارزات انقلابی داشت و توانست اثرگذاری ویژه ای در شهرستان آران و بیدگل داشته باشد.

دکتر علی اکبر رضایی در حاشیه مراسم خاکسپاری آیت الله شیخ اسدالله روحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: عالم ربانی و مجاهد، حضرت آیت الله اسدالله روحانی بیدگلی عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تدریس علوم دینی و در مسیراعتلای انقلاب اسلامی سپری کرد.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: آن عالم برجسته و روحانی فداکار در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب عزیز با تأسیس حوزه علمیه المهدی(عج) و فاطمه‌الزهرا(س) و تربیت شاگردان برجسته و ممتاز، کارنامه درخشان و عمر پر برکتی از خود به یادگار گذاشته است.

 

دکتر رضایی ادامه داد: آیت الله روحانی از محضر اساتید بزرگی چون آیات عظام صدوقی(شهید محراب)، مرعشی نجفی، مشکینی، شیخ راضی نجفی تبریزی، فاضل قفقازی، علامه طباطبایی و حاج شیخ ابوالفضل زاهدی و همچنین حضرت آیت الله العظمی بروجردی بهره‌مند شد و سالیان متمادی درتربیت و تهذیب شاگردان تلاش کرد.

 

فرماندار آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: این روحانی خدوم اهتمام ویژه ای در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام و مبارزات انقلابی داشت و توانست اثرگذاری ویژه ای در شهرستان آران و بیدگل داشته باشد و خدمات تعلیمی و تربیتی ایشان، باقیات صالحاتی برای وی خواهد بود.

 

رضایی افزود: این روحانی مجاهد از جمله مبارزین انقلابی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره اوقات خویش را وقف خدمت‌رسانی به انقلاب و مردم کرد و همواره در صحنه‌های مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری تأثیرگذار و موثر داشت.

کد خبر 1174902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha