کانون «معراج السعاده» اسفراین در اختتامیه سومین رویداد ملی فهما تجلیل شد

کانون فرهنگی و هنری «معراج السعاده» روستای بزنج شهرستان اسفراین در مراسم کشوری تجلیل از فعالان رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ در مشهد مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آیین پایانی رویداد ملی فهما روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علیرضا معاف» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمودرضا برازش» مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در محل مجتمع فرهنگی «آفتاب ولایت» مشهد مقدس برگزار شد.

 

در این مراسم علاوه بر تقدیرها شامل تقدیر از 7 کانون امتیاز برتر؛ 8 کانون برتر رویداد ملی ایران قوی و 13 کانون برتر و یک کانون برگزیده کشوری در رواق همدلی، کانون فرهنگی و هنری «معراج السعاده» مسجد امام حسن (ع) روستای بزنج شهرستان اسفراین به عنوان شایسته تقدیر ویژه در رواق همدلی معرفی شد و از «هاجر قادری» به عنوان مدیر این کانون تجلیل شد.

 

رویداد ملی فهما با هدف ارزیابی فعالیت های کانون های مساجد کشور سه دوره پیاپی برگزار شد، که طی آن فعالیت های ثبت شده توسط فعالان این کانون ها در رواق های 12 گانه سامانه بچه های مساجد امتیازدهی و توسط داوران مجرب ارزیابی شده و برگزیدگان معرفی شدند.

 

در رویداد ملی فهما هر دوسال یکبار نیز پایتخت ملی فهما معرفی می شود که در مراسم مذکور علاوه بر تقدیر از برگزیدگان، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم نیز محقق می شود و «مشهد» به عنوان دومین پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) معرفی شد.

 

 

کد خبر 1175002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha