تهیه و توزیع ۲۰ هزار بسته ارزاق محرومان به همت کانون های خدمت رضوی آذربایجان‌شرقی

همزما با ماه مبارک رمضان به همت خیّرین و خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان های تابعه استان آذربایجان شرقی؛ ۲۰ هزار بسته ارزاق محرومان تهیه و توزیع شد.

«حمید باقر پور» معاون خدمت رضوی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: رسیدگی به محرومان و نیازمندان یکی از مهم ترین اهداف تشکیل شبکه خادمیاری در استان ها بوده است و به تبع آن خادمیاران چه در عرصه های عمومی و چه در عرصه های تخصصی می بایست به این امر مهم توجه و اهتمام کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به بروز مشکلات جدی معیشتی برای دهک های پایین مردم جامعه ؛ فرا رسیدن ایام پر برکت ماه مبارک رمضان فرصتی برای خیّرین جهت توجه و رسیدگی بیشتر به مشکلات قشر محروم جامعه بوجود آورد و کمک به اقشار ضعیف اهمیت دو چندانی پیدا کرد. 

وی افزود: در اجرای امر مهم کمک به اقشار ضعیف و در معرض خطر جامعه؛ پویش سفره مهربانی 5 با ابلاغ بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در سطح استانها و همزمان با ماه مبارک رمضان به اجرا گذاشته شد.

باقر پور در مورد سهمیه استان آذربایجان شرقی در سفره مهربانی پنج گفت: به محض ابلاغ سهمیه استان از طرف بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به آذربایجان شرقی مبنی بر تهیه، آماده سازی و توزیع ۲۰ هزار بسته ارزاق؛ با تاکید دبیر کانون های خدمت رضوی استان؛ آقای محمد یوسف شاکری؛ با تشکیل جلسات استانی و شهرستانی با خیّرین و پیگیری های مکرر از طریق معاونت خدمت رضوی استان، اهتمام جدی در اجرای مرحله اول جمع آوری وجوهات نقدی و غیر نقدی از خیّرین و خادمیاران در طول ماه مبارک رمضان به کار گرفته شد. 

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح تامین و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی با کمک و مساعدت خیرین استان و شهرستان ها؛ بعد از جمع آوری وجوه نقدی؛ اقدام به خرید اقلام بسته ها شامل: برنج 10 کیلو، مرغ دو قطعه به وزن 5 کیلو ، شکر 3 کیلو  و تحویل به کانون های شهرستانی و محله ای شد.

باقر پور افزود: بسته های معیشتی تحویلی به کانون ها محله ای در آخرین روز ماه مبارک رمضان امسال آماده سازی شده و در برخی کانون ها با اضافه کردن اقلام دیگر؛ میان خانواده های نیازمند شناسایی شده؛ توزیع شد.

کد خبر 1175062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha