تجلیل از معلمان روستای قرطاول توسط کانون مشکات

رزمی گفت: به همت بانوان فعال کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه و با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه،از معلمان و مدیران مدارس روستا تجلیل و قدردانی شد.

«خدیجه رزمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن گرامیداشت هفته معلم،اظهار داشت: به همین مناسبت و با حضور بانوان کانون فرهنگی هنری و خادمیاران کانون خدمت رضوی امام زمان (عج) روستای قرطاول از معلمان و مدیران زحمت کش مدرسه ابتدایی بهار و دبیرستان حدیث با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه،تجلیل و قدردانی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه گفت:خداوند متعال نخستین آموزگار جهان خلقت بوده که آموزش را ابتدا پیامبران و ائمه آغاز کرده و بعد توسط این عزیزان به بشر منتقل کرد و در قرآن کریم و روایات فراوان هدف آفرینش انسان را برای درک و کسب علم و دانش و رسیدن به سعادت و انسانیت بیان داشت.

رزمی با بیان اینکه نقش معلمان نقش مهم و بی‌بدیلی در جامعه برای انتقال آن به نسل جدید است،افزود:در همین راستا از معلمان دلسوز و زحمت کش روستای قرطاول به همت بانوان کانون فرهنگی هنری با همراهی خادمیاران خدمت رضوی و با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه،تجلیل و قدردانی شد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند معلمان که عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت کشور هستند،خاطرنشان کرد:همه ما نسبت به مقام والای معلمان سر تعظیم فرود آورده و هیچ‌ گاه خوبی، نقش، اهمیت و زحمات کار آنان را فراموش نخواهیم کرد

کد خبر 1173733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha