کارگاه آموزشی در کانون خدمت رضوی عاشقان ولایت برگزار شد

به منظور بهره گیری هر چه بهتر از خدمات سامانه خادمیاری بنیاد کرامت رضوی توسط خادمیاران کارگاه آموزشی در کانون خدمت رضوی عاشقان ولایت برگزار شد.

«صدیقه محجل کفشدوز» مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده عاشقان ولایت مسجد حضرت رسول الله (ص)گلپارک تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: خادمیارانی که به عشق توجه و عنایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در کانون های محله ای خدماتی دارند؛ بایستی اقدامات خود را در سامانه خادمیاری بنیاد کرامت رضوی کشور ثبت کرده تا بتوانند بعد از تکمیل عرصه خدمتی خود؛ مجوز خادمی در بارگاه ملکوتی امام رئوف را در طول سال بدست آورند.

وی افزود: به منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان خادمیار کانون عاشقان ولایت با سامانه خادمیاری؛ از کارشناسان آی تی کانون خدمت مرکزی تبریز دعوت بعمل آمد تا با برگزاری گارگاه آموزشی زمینه بهره مندی خادمیاران از این سامانه را فراهم آورند.

وی اضافه کرد: این جلسه با حضور 25 نفر از بانوان خادمیار تشکیل و کارشناسان مدعو در مدت دو ساعت به صورت عملی شیوه استفاده و بهره مندی از خدمات سامانه خادمیاری بنیاد کرامت رضوی را به خادمیاران حاضر آموزش داده و به سؤالات پاسخ دادند.

محجل افزود: بعد از پایان این جلسه؛ نونهالان همراه خانواده ها با راهنمایی و آموزش مربی کانون سرود " سلام فرمانده " را تمرین کردند تا در مراسم عمومی همخوانی شود.

کد خبر 1175078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha