تجلیل از مربیان قرآن کانون فاطمة الزهرا در تبریز

موسوی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم،ازمربیان فعال قرآنی کانون با حضور نمازگزاران و هیئت امناء و امام جماعت در صحن مسجد تجلیل شد.

«سید احمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن گرامیداشت و تبریک هفته معلم،اظهار کرد: به همین مناسبت از مربیان کانون که فعالیت گسترده در زمینه های آموزشی قرآن دارند با حضورامام جماعت و هیئت امناء و نمازگزاران محترم تجلیل شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا تبریز گفت: تعلیم‏ و تربیت انسان از جمله مهم ترین برنامه پیامبران است،انبیای الهی آنچه را خدا به عنوان وحی، به آنان تعلیم‏ کرده، از طریق استدلال، انذار، بشارت، موعظه و اندرز و نفوذ در دل ها، به مردم تعلیم‏ می دهند.

 موسوی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت و راهنمایی است که انسان را به سوی سعادت و معنویت هدایت می کند،افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد، زمینه‌ساز تقویت فعالیت‌های دینی، فرهنگی و قرآنی در سطح منطقه است و نیاز است با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد اهداف قرآنی استفاده شود.

وی تصریح کرد:از مربیان کانون به دلیل تداوم فعالیت‌های دینی و قرآنی در این مراسم با اهدای یک جلد کلام الله مجید به همراه لوح تقدیر و کارت هدیه،تجلیل و از زحمات این عزیزان قدردانی به عمل آمد.

مسئول فرهنگی کانون ضمن تقدیر از حضورو فعالیت مربیان کانون در این امر، خاطرنشان کرد: پرداختن به فعالیت های قرآنی اجر و پاداشی معنوی در درگاه خداوند متعال دارد و گرایش نوجوانان و جوانان که آینده سازان ایران اسلامی هستند به فرهنگ و معارف قرآنی سبب ترسیم آینده ای روشن و درخشان برای ایران اسلامی می شود.

 

 

.

 

 

 

کد خبر 1172949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha