چهارمین سفره کریمانه مسجد طالقانی تبریزدر فضای صمیمی و معنوی با حضور نوجوانان

مصطفی زاده گفت:با هدف الگودهی برای نوجوانان و جوانان عضو حاضر کانون و بسیج،با حضور جوانان قدیمی مسجد و پیشکسوتان امروز،همزمان با ماه مبارک رمضان،چهارمین سفره کریمانه افطاری در مسجد آیت الله طالقانی برپا شد.

«حامد مصطفی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برپایی  چهارمین سفره افطاری کریمانه به همت فعالان کانون و بسج در مسجد آیت الله طالقانی با حضور ۴ نسل از نوجوانان طرح های تربیتی سال های قبل با هدف الگودهی به نوجوانان در فضایی کاملا صمیمی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق مسجد آیت الله طالقانی تبریز گفت: نسل جوان هر کشوری سرمایه‌های آن کشور است، سرمایه‌ای که با به فعلیت درآمدن آن می‌تواند موجب رشد جامعه باشد. و این امر ضرورت برنامه‌هایی برای تربیت این نسل را افزایش می‌دهد، نسلی که هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمن است که در آن نقش مساجد در دفاع از باورهای دینی بسیار مهم است و به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه‌های دینی، نقش مهم و ویژه‌ای را در ترویج فرهنگ، اعتقادات، رشد مباحث دینی و علمی دارند.

مصطفی زاده با بیان اینکه از مؤثرترین و کارسازترین شیوه های تربیتی، شیوه الگودهی و ارائه مصداق عینی است،تصریح کرد: بر همین اساس و با هدف تأثیر الگودهی و ارائه الگو در نقش پذیری و همانند سازی، با دعوت از افراد پیشکوست مسجد که از جوانان و فعالان دیروز در عرصه های مختلف بودند،در ماه مبارک رمضان،چهارمین سفره کریمانه افطاری به همراه برنامه های تربیتی و تبلیغی برپا شد.

وی اجرای طرح تلاوت روزانه قرآن،اقامه نمازهای یومیه به صورت جماعت، برگزاری دوره های تربیتی و آموزشی برای نوجوانان و جوانان را از برنامه های روزانه مسجد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1171126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha