مردم نباید تحت تاثیر فضای ملتهب مجازی قرار گیرند

آزادپور با بیان اینکه مرز بین اعتراض و اغتشاش جدا است و بدون شک، از برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و گفت: مردم نباید تحت تاثیر فضای ملتهب ‌مجازی قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «یونس آزادپور» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی باعث حذف چند نرخی، قاچاق کالا و خشکاندن ریشه فساد می شود بنابراین مردم نباید تحت تاثیر فضای ملتهب ‌مجازی قرار بگیرند.

 

وی با دعوت مردم به آرامش و پرهیز فروشندگان از احتکار، ادامه داد: هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نیست بنابراین مردم نگران نباشند و به اندازه نیاز خانوارشان اقدام به خرید کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب سلسله بیان کرد: عاملین و فروشندگان شهرستان باید اقلامی را که از قبل در انبار یا فروشگاه داشته اند با نرخ قبلی به دست مردم برسانند و هر انباری که به علت احتکار اقلام اساسی پلمب و یا کشف شود، تمام کالاهای آن با نرخ قدیم بین مردم به فروش می رسد.

 

آزادپور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تفاوت بین اعتراض و اغتشاش عنوان کرد: مرز بین اعتراض و اغتشاش جدا است و بدون شک، مطابق مقررات، با شدت و قاطعانه با اغتشاشگران و افرادی که بخواهند به هر نحوی جو جامعه را ملتهب و مردم را نسبت به تخریب اموال عمومی تحریک نمایند، برخورد خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: همه اقشار جامعه موظف هستند در اجرای این طرح با دولت و دستگاه های اجرایی همکاری نمایند چراکه در صورت انجام صحیح آن و همکاری مردم، ریشه و منشاء بسیاری از فسادها خشک می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب سلسله  اظهار کرد: تنظیم بازار از وظایف جهاد کشاورزی است همچنین ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف باید بیش از پیش وظایف نظارتی خود را انجام دهند و در صورت تکرار تخلف اصناف، نسبت به پلمب واحد مربوطه و تشکیل پرونده اقدام نمایند.

کد خبر 1175136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha