وبینار «ارتباط مادر و کودک» در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود

چهاردهمین وبینار آموزشی خانواده با عنوان «ارتباط مادر و کودک» روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت۱۰ از سوی فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این برنامه به مناسبت روز جهانی خانواده و به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده با حضور مهدیه مهدویان(متخصص روانشناسی) به بررسی «بلوغ در کودکان» اختصاص دارد.

تعریف بلوغ، انواع بلوغ، راهکارهای مواجه والدین با بلوغ کودکان و چگونه از بلوغ زودرس کودکان جلوگیری کنیم از جمله موضوع‌های مورد بررسی در وبینار «ارتباط مادر و کودک» است.

آگاهی از تغییرات و رشد کودک در زمینه‌های مختلف به والدین کمک می‌کند تا نیازهای تربیتی کودک خود را بیشتر بشناسند و با دید روشن‌تری بتوانند در این زمینه اقدام کنند تربیت کودک بالغ از دوره‌های دشوار تربیتی محسوب می‌شود چرا که والدین برای تربیت و پرورش این کودکان وارد مرحله جدید و شگفت‌انگیزی می‌شوند.

"مهدیه مهدویان" روانشناس، مدرس دانشگاه و عضو انجمن نظام روانشناسی و مشاوره ایران است وی تاکنون کارگاه های متعدد در زمینه خانواده، مهارت های اجتماعی، فرزندپروری و ... را برگزار کرده است.

وبینار آموزشی «ارتباط مادر و کودک» در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه مندان است.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88712839 تماس بگیرند.

 

 

 

کد خبر 1175166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha