طرح «سه شنبه های تکریم» یک طرح جان دار و با روح است

عباس آبادی،گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» یک طرح جان دار و با روح است که می تواند این فضای اطمینان را بین مردم و حاکمیت برقرار کند و نخبگان و شایستگان و ایثارگران را نسبت به ادامه مسیر آرمانی خودشان راغب تر و با صلابت تر می کند.

 شهرام عباس آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح سه شنبه های تکریم در کانون، گفت: «طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم» از جمله فعالیت‌های رواق همدلی کانون‌های مساجد است، که در تمامی کانون ها با حضور جوانان اجرا می شود.

 

مسئول کانون ولی عصر (عج) کنگاور بااشاره اینکه  تلاش می‌ کنیم با معرفی  چهره‌های ماندگار، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام ناب محمدی را بیش از پیش در جامعه رواج دهیم، افزود:شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی از جمله اهداف طرح است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود و اگر تلاش و ایثار شهدا نبود امروز نمی‌توانستیم در آسایش و امنیت زندگی کنیم، تکریم خانواده شهدا از افتخارات مردم و اعضای کانون مساجد است.

 

 

عباس آبادی  با اشاره به فعالیت های کانون تصریح کرد: برگزاری کلاس آموزش قرآن و احکام، توزیع بسته های حمایتی و اقلام بهداشتی ،برگزاری مراسمات مذهبی ، برگزاری نماز جماعت،برپایی مراسمات جشن و اعیاد مذهبی،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تکریم از خانواده شهدا، دیدار وسرکشی از خانواده شهدا ، غبار روبی مزار شهدا ، شرکت در رویداد فهما و  شناسایی افراد بی بضاعت در کانون و توزیع بسته های معیشتی از مهمترین برنامه های کانون است.

 

 

 

کد خبر 1175176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha