جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و اقتصادی پیگیری شود

هاشمی گفت:جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و اقتصادی باید توسط مسئولان ادارات و نهادهای استان سمنان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید«محمدرضا هاشمی» در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان با موضوع پیگیری مصوبات اقتصادی و اشتغال‌زایی سفر ریاست جمهوری، پیگیری جذب اعتبارات مصوب تمامی بخش‌ها در حوزه تسهیلات اقتصادی در دستور کار قرار داردگفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز برای جذب حداکثری این اعتبارات تلاش کنند.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و اقتصادی باید توسط مسئولان ادارات و نهادهای استان سمنان پیگیری شود ادامه داد: مدیران شهرستانی نیز باید ظرفیت‌های خود را شناسایی و بر اساس آن پروژه‌های کاربردی را تعریف و اجرایی کنند.

 

وی بابیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان پیگیری و برای حل آن تلاش می‌شود اظهار داشت: پیگیری‌ها در خصوص رفع مشکلات کارخانه سیمان بی ارجمند و تسریع درروند اجرایی ایجاد قطب دام‌پروری مهدی‌شهر و سایر مصوبات سفر در دستور کار است.

 

هاشمی با اشاره به اینکه از اعتبارات موجود تخصیص‌یافته برای لایروبی و احیا قنوات در روستاها باید به‌صورت مطلوب استفاده شود، تصریح کرد: این اقدام می‌تواند بخش کشاورزی روستاها را بهبود بخشد.

 

استاندار سمنان کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی امر، تسهیل در امور را در برنامه کاری خود قرار دهند.

کد خبر 1175188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha