مازاد تولید در برخی اقلام کالاهای اساسی داریم

معتمدیان با بیان اینکه در برخی از اقلام کالاهای اساسی مازاد تولید داریم و به عنوان معین تامین کننده استان های همجوار هستیم، گفت: اقلامی مانند، آرد، شکر، گندم، برنج و نهاده های دامی مورد نیاز تولیدکنندگان را بیش از نیاز استان تامین و ذخیره سازی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی شب گذشته (شنبه 24 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره اینکه در استان آذربایجان غربی وضعیت کالا به چه صورت است، گفت: در برخی از اقلام کالاهای اساسی مازاد تولید داریم و به عنوان معین تامین کننده استان های همجوار هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه اقلامی مانند، آرد، شکر، گندم، برنج و نهاده های دامی مورد نیاز تولیدکنندگان را بیش از نیاز استان تامین و ذخیره سازی کرده ایم، گفت: با تدابیری که از قبل در سطح استان داشتیم و با هماهنگی هایی که بین دستگاه های متولی بود، پیش بینی حداکثری را برای تامین مایحتاج عمومی مردم به ویژه اقلام مشمول طرح در سطح استان انجام دادیم.

 

استاندار استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم برای اطمینان بخشی بیشتر، میزان موجودی ذخایر کالاهای اساسی و راهبردی استان را افزایش دهیم، گفت: هیچ گونه کمبود و دغدغه ای برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در سطح استان وجود نداشته باشد.

 

معتمدیان با بیان اینکه در رابطه با افزایش قیمت آرد صنف و صنعت که نگرانی هایی را در بحث افزایش قیمت نان سنتی پیش آورده و باعث ازدحام جمعیت در برخی نانوایی ها شده بود، گفت: با تامین به موقع آرد مورد نیاز و افزایش ساعت کاری تعدادی از نانوایی ها و اطلاع رسانی دقیق و به موقع این موضوع مدیریت شد.

کد خبر 1175349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha