کالاهای اساسی با قیمت جدید به وفور عرضه می شود

منزوی با بیان اینکه با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و تمهیداتی که اندیشده شد همه کالاهای اساسی با قیمت جدید و به وفور در سطح عرضه قرار گرفته است، گفت: از زمان اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، همه دستگاه های اجرایی مسئول بسیج شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدکاظم منزوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته (شنبه 24 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره اینکه وضعیت توزیع کالا در استان چهار محال و بختیاری چگونه است، گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و تمهیداتی که اندیشده شد همه کالاهای اساسی با قیمت جدید و به وفور در سطح عرضه قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، همه دستگاه های اجرایی مسئول بسیج شدند تا به موقع و منظم بتوانند کالاهای اساسی را به دست مردم برسانند، گفت: در این مدت توانسته ایم به وفور کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه روغن، مرغ و تخم مرغ را با قیمت های جدید عرضه کنیم.

 

سرپرست معاونت همانگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال افزود: با توجه به تغییر قیمت ها و موجودی انبارها نیاز به اقدامی بود که محصولات با قیمت جدید عرضه شود.

کد خبر 1175350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha