سنوار: جنایات دشمن صهیونیستی با گذر زمان فراموش نمی‌شود

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه از دفتر شبکه الجزیره بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یحیی سنوار ضمن تسلیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره، تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی با گذر زمان فراموش نخواهد شد.

 

سنوار اظهار داشت: همان کسی که دستور بمباران دفتر الجزیره یا شکستن دست جیفارا البدیری خبرنگار فلسطینی در محله شیخ جراح را صادر کرد، همان کسی است که دستور ترور شیرین ابوعاقله را داد.

 

وی افزود که اشغالگران صهیونیست چندبار علیه شهید ابوعاقله دست به جنایت زدند، نخست با شهادت او و پس از آن با ممانعت از تشییع جنازه و حمله به تشییع کنندگان او.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه سیاست دوگانه بین المللی در قبال این جنایت را محکوم کرد و جامعه بین الملل را به تحرک فوری برای بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین فراخواند.

 

یحیی سنوار تصریح کرد که سنوار به نماد و الگوی اصحاب رسانه در فلسطین تبدیل شده بود و طی 27 سال حوادث و رخدادهای اراضی اشغالی را پوشش داد.

 

سنوار گفت که او هیچ ترسی از تهدیدات دشمن در مورد ترور خود نداشت.

 

لازم به ذکر است که شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی الجزیره روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان پوشش خبری درگیری های جنین از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبر 1175580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha