نیروهای مسلح باید ملبس به ایمان عمیق، شجاعت و دانش باشند

سردار دادگر گفت: شاکله نیروهای مسلح باید ملبس به ایمان عمیق، شجاعت و دانش باشد که ما در دو بعد اول به کمک دستگاه قضایی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «محمدسعید فاضل‌دادگر» امروز ( یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان گلستان با قدردانی از دادستان سابق نظامی استان اظهار کرد: در خیلی از جاهایی که احساس تنهایی می‌کردیم دادستانی نظامی استان پناهگاه ما بود و همراهی خوبی با نیروهای مسلح از جمله با نیروی انتظامی داشت.

 

فرمانده انتظامی گلستان گفت: شاکله نیروهای مسلح باید ملبس به ایمان عمیق، شجاعت و دانش باشد که ما در دو بعد اول به کمک دستگاه قضایی نیاز داریم. هرچند بخش عقیدتی و سیاسی کار خود را انجام‌ می‌دهد اما نیازمند کمک حوزه قضایی هم هستیم.

 

وی افزود: در حوزه پیشگیری از وقوع آماده همکاری با سازمان قضایی نیروهای مسلح هستیم، هرچند برخی کمبودها و کاستی‌ها و بعضا انحرافاتی وجود دارد اما با همه توان برای صیانت از نیروهای مسلح آماده همکاری هستیم.

 

سردار دادگر عنوان کرد: امروز دیوارهای پادگان‌ها و کلانتری‌های ما فروریخته و با پدیده های اجتماعی گره خورده است و همین وظیفه و مسئولیت ما را سخت تر و سنگین تر می‌کند.

 

وی گفت: مسیر خدمتگزاری به مردم را در راستای تامین امنیت پایدار با قوت و قدرت طی خواهیم کرد و امیدواریم ماموریت‌های محوله به سر منزل مقصود برسانیم و از پیچ‌های تاریخی عبور کنیم.

 

کد خبر 1175617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha