رزمایش امیدآفرین در مهدی آباد جهارباغ با هدف خدمت رسانی به محرومان برپا می شود

حسنیان گفت: برپایی رزمایش حرکتی امیدآفرین با حضور بسیجیان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه مهدی آباد شهرستان چهارباغ با محوریت مسجد برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ حسین حسنیان» طی نشست شورای اداری که در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) واقع شهرستان چهارباغ یکشنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار شد گفت: رزمایش امیدآفرین در مهدی آباد جهارباغ با هدف خدمت رسانی به محرومان برپا می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ افزود: محرومیت زدایی با محوریت مسجد یکی از برنامه های راهبردی در قالب رزمایش مواسات و همدلی است که در این دوره با عنوان رزمایش امیدآفرین در منطقه مهدی آباد برپا می گردد.

 

به گفته وی، اجرای این رزمایش حرکتی موثر در مسیر حل و رفع مشکلات و مطالبات مردمی است که با حضور بسیجیان جهادگر می تواند مرتفع شود و تا حدودی در جلب رضایت مردم اثرگذار باشد.

 

وی ادامه داد: منطقه مهدی آباد با وجود زندان قزلحصار از جمله مناطق حاشیه نشین استان البرز است که بیشترین رشد مهاجرپذیری را دارد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ خاطرنشان کرد: برپایی رزمایش حرکتی امیدآفرین با حضور بسیجیان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه مهدی آباد شهرستان چهارباغ با محوریت مسجد برپا می شود. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1175669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha