سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه احیا شود

خانجانی گفت: فرهنگ سلامت پایین است و از فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و اسلامی فاصله گرفته ایم و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام و احیا شود.

«علیرضا خانجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و باید همه تلاش ما برای افزایش فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه باشد و در امر سلامت هم باید براساس دین اسلام و فرهنگ اسلامی تلاش شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا افزود: باید فرهنگ سلامت ما در بخش های مختلف سلامت محیط، سلامت روان و خانواده افزایش یافته و در این بخش تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در سبک زندگی اسلامی- ایرانی تحرک، سادگی و تغذیه مناسب وجود دارد در حالی که در این راستا عقب هستیم و کم تحرکی و عدم سادگی و تغذیته نامناسب موجب چاقی و عدم سلامت ما شده است.

 

خانجانی گفت: فرهنگ سلامت پایین است و از فرهنگ ایرانی و اسلامی فاصله گرفته ایم و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود و باید سبک ایرانی و اسلامی در جامعه احیا شود.

 

وی با اشاره به کمک خیران در بخش های مختلف بهداشت و درمان یادآور شد: مجمع خیران سلامت نکا در بخش محیط زیست هم یکهزار و 500 اصله نهال از نوع انار، انجیر، خرمالو، ازگیل ، سیب ، صنوبر، بلوط، افرا، آزاد، گردو، نارنج، زیتون، فندق و .. در مراکز خدمات جامع سلامت نکا کاشته شد.

کد خبر 1175694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha