برپایی ایستگاه «جوانی جمعیت» در جهرم

موحد از برپایی ایستگاه «جوانی جمعیت» به مناسبت هفته ملی «جمعیت» در شهرستان جهرم خبر داد.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت هفته ملی «جمعیت»، به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ایستگاه «جوانی جمعیت» در «باغ ملی» جهرم برپا شد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در این ایستگاه آموزش و مشاوره به شهروندان ارائه می شود، افزود: پیشگیری از ناباروری، آسیب های تک فرزندی، والدین و صمیمیت زندگی، سقط و قتل جنین و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از محورهایی است که در ایستگاه «جوانی جمعیت» به آن پرداخته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه به مدت 2 روز پذیرای عموم شهروندان است، عنوان کرد: ساعت فعالیت ایستگاه «جوانی جمعیت» 18 تا 21 است.

 

موحد همچنین با اشاره به اینکه تشکیل خانواده و ازدواج مناسب سبب توانمندی انسان ها و پیشرفت جامعه می شود، تصریح کرد: با پرورش فرزندان سالم و صالح، جامعه سالم و موفقی خواهیم داشت.

 

به گفته وی، با افزايش فاصله سنی بين فرزندان،‌ امكان دستيابي به تعداد فرزند دلخواه در يك خانواده كمتر شده و نيز فرصت بارداري با بهترين شرايط از مادر گرفته می شود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: کاهش فرزنداوری، کاهش نسل جوان، نیروی کار و افزایش مهاجرین کشورهای همسایه به داخل کشور را دارد.

 

کد خبر 1175724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha