برای تقویت باورهای دینی بین کارکنان شرکت گاز محدودیت بودجه نداریم/پایان سال ۱۴۰۲تمام روستاهای مازندران گازدار می شود

مایلی رستمی با بیان اینکه ایجاد آرامش بین مردم و تسهیل در ارائه خدمات و گازرسانی به مناطق مختلف مازندران در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار شرکت گاز مازندران قرار دارد، گفت: تاپایان سال ۱۴۰۲تمام روستاهای مازندران گازدار می شوند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «قاسم مایلی رستمی» امروز(۲۶اردیبهشت) در نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ مورد مسابقه فرهنگی پیامکی با هدف فرهنگسازی بین مشترکین برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مسئولیت پذیری اجتماعی نیز اقدامات خوبی در قالب برپایی نمایشگاه های اشتغال و توانمندی با هدف فروش تولیدات مددجویان و کارآفرینان به کارکنان شرکت گاز داشتیم.

 

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: همچنین برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز از طریق اطلاع‌رسانی در فضای الکترونیک، بهره‌گیری از صداوسیمای مرکز استان طبق قرارداد، در اجتماعات و فضای سایبری و همچنین استفاده از ظرفیت مساجد اقدام خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است، بیان کرد: این بخش برای شرکت گاز بسیار بااهمیت است در این حوزه محدودیت بودجه‌ای نداریم و هر حمایتی را که لازم باشد انجام می‌دهیم، شرکت در مسابقات داخلی و ملی با ارائه تشویقات مختلف در دستور کار داریم‌.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه ایجاد آرامش بین مردم و ارائه خدمات خوب به ملت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار شرکت گاز مازندرن قرار دارد، گفت: تسهیل در ارائه خدمات و گازرسانی به مناطق مختلف استان مورد توجه است.

 

وی با بیان اینکه بهره وری در شرکت بالا رفته، افزود: تزرق گاز در روستا ها و افزایش مشترکین را سال گذشته شاهد بودیم.  

 

مایلی رستمی با بیان اینکه در طرح ملی نهضت مسکن شرت گاز مازندران موظف است نصب علمک و اعطای امتیاز به صورت رایگان محقق می شود، گفت: گازرسانی برای مشترکین این طرح به صورت رایگان عملیاتی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ۳۵۰تا ۳۶۰روستای در نوبت گازدار شدن داریم، افزود: ۱۰۱ روستا تا پایان سال جاری گاز دار می شوند.

 

سرپرست شرکت گاز مازندران اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ کل مازندران گازدار شوند.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه سال گذشته گاز هیچ مشترکی به دلیل افت فشار قطع نشده، گفت: محدودیت شامل حال چند صنعت بزرگ استان که سوخت جایگزین دارند شده است.

 

وی با بیان اینکه گازرسانی در برخی از روستاها با موانع دولتی مواجه است، افزود:تلاش داریم با همراهی استاندار مازندران این مشکلات مرتفع شود.

 

مایلی رستمی مصرف گاز در ایام نوروز از ۳۳میلیون متر مکعب به ۳۹.۵میلیون مترمعکب رسید، یادآورشد: گاز ترکمنستان عملا جوابگوی نیاز استان مازندران نیست.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم به سمت بهینه سازی مصرف سوخت برویم، گفت: در بخش مشترکین آپارتمان ها و مجتمع ها پرت حرارتی کمتر است اما در بخش واحدهای مسکونی شخصی و روستایی همانند مدارس شاهد هدر رفت انرژی هستیم.

 

مایلی رستمی از ایجاد ایستگاه گاز  در امام زاده هاشم(ع) جاده هراز خبر داد و افزود: با راه اندازی این ایستگاه گاز از تهران وارد استان مازندران خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هزینه مصرف گاز برای مردم و صنایع یارانه ۹۰درصدی دارد که دولت پرداخت می کند، گفت: کنترل مصرف باید مورد توجه باشد چراکه مصرف گاز در ایران اسلامی از خیلی از کشورهای اروپایی بیشتر است. قیمت پائین عرضه حامل انرژی موجب شده شاهد کنترل مصرف در کشور نباشیم.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه هزینه مصرف گاز مشترکین در حوزه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان است، افزود: ۸۰درصد اطلاعات مشترکین در این حوزه درحال بروز رسانی است؛ تمامی مددجویان با ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه می توانند از معافیت پرداخت هزینه بها مصرف گاز برخوردار شوند.

 

وی با بیان اینکه هوشمندسازی موتورخانه ها با هدف طرح بهینه درحال اجرایی است، گفت: چالش های حوزه گازرسانی با ارجاع به شرکت های دانش بنیان در حال مرتفع شدن است.

 

کد خبر 1175828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha