آموزش و پرورش به دنبال معلم تراز انقلاب اسلامی است

عزتی، با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال معلم تراز انقلاب اسلامی است، گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی کسی است که سر خود سردمدار ارزش‌ها و معنویاتی شود که در جامعه باید گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا عزتی»، امروز(26اردیبهشت)، در دیدار صمیمی شورای راهبردی بسیج فرهنگیان با فرمانده سپاه اظهارداشت: در بزرگداشت معلم همین بس که مولا علی(ع) می‌فرماید«هر کس که مرا حرفی بیاموزد مرا عبد و بنده خود کرده است»، این سخن جایگاه معلمی را نشان می‌دهد که امام علی(ع) به صراحت بیان کرده است.

 

سرپرست  آموزش و پرورش لرستان افزود: ما بسیجی هستیم و بسیجی خواهیم ماند و بسیجی بودن را با هیچ پست و مقامی عوض نخواهم کرد.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای سند تحول بنیادی خاطرنشان کرد: اجرایی شدن سند تحول بنیادی که در شان معلم است، هدف ما است.  

 

عزتی بیان کرد: گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و در حال اجرایی کردن سند تحول بنیادین هستیم تا در دستور کار ادارات قرار گیرد.

 

وی در ادامه بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: این فرهنگ به فراموشی سپرده شده است و باید احیا، تبیین و ترویج شود.

 

سرپرست  آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در حال عملیاتی شدن است، گفت: امید است با برنامه ریزی گامی موثر در امر احیای امر به معروف و نهی از منکر برداریم.

 

وی بیان کرد: توجه ویژه به اقامه نماز جماعت در مدارس و ادارت تابعه و کلیه ادارات، توجه ویژه به گسترش فرهنگ حجاب وعفاف به ویژه در مدارس و قشر مدیران و معاونان و معاونان پرورشی   و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی بودن سرلوحه مورد توجه قرار دارد.

 

عزتی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در راستای حفظ ارزش معلم گفت: این ارزش را خود معلمین باید حفظ کنند و معلمین به عنوان امانت دارانی که در عرصه تعلیم و تربیت هستند، جایگاه خودشان را بالا ببرند.

 

وی با بیان اینکه فرزندان، عزیزان ما هستند که در اختیار معلمین قرار می‌گیرند، پس آموزش و پرورش باید به سمت معلم تراز انقلاب اسلامی برود، اظهار کرد: معلم تراز انقلاب اسلامی معلمی است که در جامعه اسلامی خود سردمدار ارزش‌ها و معنویاتی شود که در جامعه باید گسترش دهد.

 

جذب ۵۰۴ نفر از خانواده شهدا و ایثار گران  در آموزش و پرورش

 

عزتی در ادامه با اشاره به اینکه یک پنجم شهدای کل استان متعلق به فرهنگیان و دانش آموزان است، جامعه فرهنگیان حدود ۶ هزار رزمنده داریم، هزار و ۲۶۶جانباز، ۹۷ نفر آزاده تقدیم نظام کرده است.

 

وی یادآور شد: استخدام ۵۰۴ نفر از خانواده شهدا و ایثار گران  در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

کد خبر 1176034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha