انعقاد تفاهم‌نامه دستیار فناوری بین دانشگاه پیام نور کردستان و پارک علم وفناوری استان

تفاهم نامه اجرای طرح دستیار فناوری بین رییس دانشگاه پیام نور کردستان و رییس پارک علم و فناوری استان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، یعقوب احمدی، رییس دانشگاه پیام نور کردستان عصر دوشنبه 26 اردیبهشت ماه در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: فراهم کردن بستری برای تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های ارگان‌ها و نهادهای مختلف در کشورما است.

 

 

وی اضافه کرد: در این راستا یکی از برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرای طرح دستیار فناوری به منظور هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان و دانش آموختگان به سمت استفاده کاربردی و کسب تحربه عملی برای شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین است.

 

 

رییس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: ایجاد انگیزه و حس نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان به منظور تربیت نیروی متخصص از دیگر اهداف اجرایی این طرح است.

 

 

احمدی یادآور شد: به منظور گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای طرح دستیار فناوری این تفاهم‌نامه بین این دانشگاه و پارک علم و فناوری استان منعقد می‌شود.

 

 

رییس پارک علم و فناوری کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحدهای فناور، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

 

 

حامد قادرزاده ایجاد زمینه‌های مشترک برای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه و تقویت واحدها و شرکت‌های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی را از دیگر اهداف مدنظر در این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: پارک علم و فناوری استان براساس این تفاهم نامه متعهد برگزاری فراخوان طرح دستیار فناوری، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای افراد معرفی شده و اجرا کردن فرآیند ثبت نام، حمایت و پشتیبانی مالی و اعتباری می‌شود.

کد خبر 1176041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha