حرکت به سوی خداوند ثمره ولایت الهی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه حرکت به سوی خداوند ثمره ولایت الهی است گفت:آیت الله بهجت در طول عمر خود همواره مراقبت می‌کرد تا یک لحظه هم از یاد خدا غافل نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی فرد» شامگاه دوشنبه ( ۲۶ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) در مسجد صفی با اشاره به مراتب کمال انسان تصریح کرد: باید برای رسیدن به کمال الهی دستورات اسلام را رعایت کنیم.

 

امام جمعه موقت تهران آراسته شدن به فضائل اخلاقی انسان را پاک و طیب می‌کند افزود: حرکت به سوی خداوند ثمره ولایت الهی است.

 

وی با اشاره به مقام معنوی آیت الله بهجت تصریح کرد: برخی مانند علما با شتاب زیادی به سمت نور الهی حرکت می‌کنند و انسان‌های عادی با شتاب کم به سوی این مسیر می‌روند.

 

ابوترابی فرد عمل صالح را موتور محرکه انسان دانست و اذعان کرد: گاهی یک عمل صالح یک شبه انسان را بالا می‌برد.

 

وی با تاکید بر اینکه آیت الله بهجت یعنی عمل صالح و باید ایشان را اینگونه معرفی کرد، افزود: آیت الله بهجت در طول عمر خود همواره مراقبت می‌کرد تا یک لحظه هم از یاد خدا غافل نشود.

 

امام جمعه موقت تهران مرتبه معنوی آیت الله بهجت (ره) را حاصل مراقبت دائمی و عمل صالح دانست و تاکید کرد: عمل صالح از منظر آیت الله بهجت (ره) عمل کردن به دانسته‌ها است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور در حوزه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نشأت گرفته از عدم عمل به دانسته هایمان است، حذف ارز ترجیحی را موجب برکات بسیار برای کشور دانست و اظهارکرد: تمام علما و صاحب‌نظران با این اقدام دولت موافق بودند و امیدواریم آیندگان اثر این کار را ببینند.

 

وی با انتقاد از روش اجرای حذف ارز ترجیحی با توجه به درست بودن این تصمیم خاطرنشان کرد: باید از نظرات نخبگان بهره گیریم.

کد خبر 1176052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha