اجرای طرح تحول بنیادین لازمه مقابله با سبک زندگی غربی است

سردار کشکولی، بر ضرورت اجرای طرح تحول بنیادین تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح لازمه مقابله با سبک زندگی غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی»، (26اردیبهشت)،  در دیدار صمیمی شورای راهبردی بسیج فرهنگیان با فرمانده سپاه اظهارداشت: معلمی شرافتی دارد که حتی در بلاد کفر نیز ارزش دارد.

 

وی با بیان اینکه معلمی کمتر از پاسداری نیست، افزود: ، کار معلم علم‌آموزی و توانمند‌سازی و... است، معلمی کاری است که شرافت  دارد و ربطی به دین و مذهب و جناح و ... ندارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: نباید اجازه داد که نگذارید مسائل سیاسی و جناحی بر آموزش و پرورش حاکم شود.

 

وی با بیان اینکه پرورش سیاسی باشد اما باند‌بازی سیاسی نباشد چرا که عین فرقه بازی است، گفت: گاهی تعلیم و تربیت یک معلم جرقه ای در دل یک دانش‌آموز زده و سبب شده در راه شهادت قدم بگذارد و همین ارزشمند است.

 

سردار کشکولی معلمان را مسئول تربیت فرزندان خواند و عنوان کرد: امید دارم با همت بلند، هدف‌های غایی را مدنظر داشته باشید و کارهای مهم اساسی انجام دهید و این بهتر است تا کارهای متعدد انجام دهیم و گاها کم ارزش باشد.

 

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: باید اندیشه ورزی کنید و با تمام صاحبان فکر طرح تحول بنیادین را پایه‌گذاری کنیم و سبک زندگی غربی را از بین ببریم .

کد خبر 1176057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha