کشف ۱۲ و نیم تن روغن نباتی و ۱۵۰تن گندم احتکار شده در آذربایجان‌غربی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف ۱۲ و نیم تن روغن نباتی احتکار شده در شاهین دژ و ۱۵۰ تن گندم احتکار شده در شهرستان شوط خبر داد.

«ناصر عتباتی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،گفت: حسب دستور صادره در روزهای قبل به روساء و دادستانهای استان مبنی بر پایش بازار ارزاق عمومی مردم و مراقبت و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: در این راستا در روزهای نخستین اجرای پایش بازار مقدار 12 و نیم تن روغن نباتی احتکار شده در چندین محل شهرستان شاهین دژ و مقدار 150 تن گندم در شهرستان شوط کشف گردید.

عتباتی ادامه داد: برای افراد متخلف پرونده تخلف تشکیل و درخصوص اقلام کشف شده هم برابر مقررات اقدامات لازم معمول گردید.

وی با بیان اینکه در مقابل هر گونه تخلف و اختلال در بازار برخورد قاطع به عمل خواهد آمد از همه کسبه و تجار خواست دراوضاع خاصی که بر بازار حاکم هست در کنار مردم و با آنها باشند نه اینکه با تخلفاتی ناشایست و غیرقانونی موجب بی رونق شدن بازار و مشکل در تهیه ارزاق عمومی مردم شوند.

عتباتی از مردم هم خواست به مقدار مصرف خود در تهیه اقلام مورد نیاز عمل کنند و از انباشت اقلام و وسایل در خانه های خود خودداری نمائید تا همه مردم بتوانند به طور یکسان به ارزاق مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

کد خبر 1176082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha