کاروان قرآنی «ندای رحمت» در شهرهای نمین و هشتجین برپا می شود

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کاروان قرآنی «ندای رحمت» همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق سنی نشین شهرهای نمین و هشتجین برپا می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کاروان قرآنی «ندای رحمت» همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق سنی نشین شهرهای نمین و هشتجین برپا می شود.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه قرآنی با هدف ترویج مفاهیم قرآن کریم در بین آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود و از همه علاقمندان قرآنی دعوت می شود تا در این برنامه حضور داشته باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از همه قرآن دوستان دعوت می شود تا در این برنامه های قرآنی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر حضور فعال داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: البته برنامه های قرآنی متنوعی در حال تدارک هستیم و بزودی سایر برنامه های قرآنی در حاشیه شهر اردبیل را نیز به همین مناسبت اعلام خواهیم کرد.

 

طاهری اذعان داشت: انس با قرآن کریم از مهمترین اهداف برپایی این برنامه است که امیدواریم طبق سنوات گذشته حضور نوجوانان و جوانان به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا در این برنامه های قرآنی پرشور باشد.

 

کد خبر 1176213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha