ساخت مدرسه علمیه خواهران اشکذر در سال ۱۴۰۱ آغاز می شود

فرماندار اشکذر از تلاش برای آغاز پروژه ساخت تنها مدرسه علمیه بانوان شهرستان اشکذر تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ابوالفضل ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در فرمانداری این شهرستان با خیرمقدم به مسئولان حوزوی شرکت کننده در این نشست، جایگاه حوزه خواهران را مهم دانست و به پیگیری های صورت گرفته درباره زمین تنها مدرسه علمیه شهرستان اشکذر ویژه بانوان طلبه اشاره کرد و افزود: تمام تلاشمان خود را برای فراهم کردن زیر ساخت های آموزشی برای تحصیل علوم دینی بانوان طلبه انجام می دهیم.
 
فرماندار اشکذر،  یکی از پروژه های شاخص این شهرستان را در چند سال گذشته، ساخت مکانی برای مدرسه علمیه خواهران بیان کرد و گفت: با توجه به این که بودجه شهرستان در این زمینه هنوز مشخص نشده است ولی حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم.
 
ردائی اظهار امیدواری کرد: با کمک مسئولین حوزه، همکاری و پیگیری مستمر ، شناسایی خیرین و بودجه ای که در نظر گرفته خواهد شد این پروژه در سال 1401 آغاز شود.
تهیه نقشه جامع برای مدرسه علمیه خواهران اشکذر
 
ابراهیم نقیب احمدی، معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد در این نشست، با ارائه گزارشی از موقعیت زمین، از تهیه نقشه زمین مدرسه علمیه خواهران اشکذر خبر داد.
 
وی تأکید کرد: برای تهیه نقشه تمامی تلاش های ما تهیه یک نقشه جامع است که در آن، مهد کودک، شیرخوارگاه، سالن اجتماعات، خوابگاه، کلاس آموزشی، اتاق سایت، فضای اداری و فضای سبز و... طراحی شود  تا حداقل نیازهای طلاب خواهر برای تحصیل علوم دینی تأمین شود.
 
در این جلسه،  حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر و حجت الاسلام والمسلمین فهیم نیا مؤسس این مدرسه علمیه  در سخنان کوتاهی ضرورت ساخت حوزه در شهرستان و ارائه راهکارهای سرعت بخشیدن به این امر را بیان کردند و از پیگیری های فرمانداران گذشته و به خصوص پیگیری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد تشکر و قدردانی نمودند.
کد خبر 1176230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha