کارآخرتی، رویه و منشی برای موفقیت در انقلاب اسلامی/ آیت الله رئیسی کار بزرگی در گردنه تاریخی انجام دادند

فدوی با اشاره به اقدام اخیر دولت در خصوص عادلانه سازی یارانه ها گفت: آیت الله رئیسی کار بزرگی در گردنه تاریخی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد در حسینیه امام خامنه ای یزد گفت: همه امورات دنیایی موقت است که مسئولیت پذیری نیز نمونه ای از آن است ولی مهم این است که به چه میزان در راستای رضای خدا از آن استفاده کنیم.

 

وی افزود: مسئولیت در نام اسلامی یک کار آخرتی است و بر اساس فرموده قرآن نیز خود انسان باید مقدم شود و تکالیف و وظایف خود را به خوبی انجام دهد و با وجود سختی ها برای به نتیجه رساندن آن تلاش کند و رضای خدا را کسب کند.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در سپاه رویه این است که هر روز مسئول سپاه متوجه آن می شود و کار آخرتی است به شکل جهادی دلش را برای خدا آماده کند و در راستای رضای خدا کار کند.

 

سردار فدوی ادامه داد: انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از حرم اهل بیت (ع) به عنوان رویدادهایی بودند که در آن خداوند و رضای الهی در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: الان جوان هایی که در دفاع از حرم بی نظیر عمل کردند هیچ کدام از قبلی ها را ندیده بودند زیرا این رویه انقلاب در دل جوان ها تداوم پیدا کرده است و این از عنایت های خداوند متعال بوده است.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این توفیق وجود دارد که دائم به فکر تقویت آن باشد و امیدواریم همه خدمت گذاران به سپاه در کلام و عمل این رویه را ببینند.

 

سردار فدوی خاطرنشان کرد: این رسم و رسوم شهیدان است که این کار را کردند و خود را برای کار آخرتی مقدم قرار دادند.

 

وی افزود: فرماندهان به نیروهای خود بیان می کردند که بیایید که این نشان از رویه تلاش برای آخرت و کسب رضای الهی برای انها بوده است.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نیروهای ما خود را مقدم برای کار آخرتی می دانستند و خیلی از امورات در نظام اسلامی نیز این چنین است.

 

سردار فدوی گفت: یکی از مشخصه های پاسداران این است که در مکان ها و دوره های مختلف مبنای خود را عالم در محل خود قرار داده اند زیرا این لباس، لباس مشخصه ای است و پاسداران نیز لباس رزمندگان پیامبر را پوشیده اند.

 

وی افزود: در سپاه خیلی از مسئولان، مسئولیت دارند در حالی که جنگ را ندیده اند که این نشان از توجه به رویه و منش کار آخرتی است.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم یزد از قدیم الایام خودشان برای امور آخرتی خود را اولی تر می دانستند و خودشان قائل بودند که انقلابی باشند و حلال و حرام را دنبال کند که همین امر باعث شده کار را برای مسئولان آسان تر کند.

 

سردار فدوی ادامه داد: انتظار از هر مسئولی به این دلیل بسیار بالاتر است و عملکرد نیز باید بالاتر باشد.

 

وی گفت: ما در گردنه و پیچ خاصی در کشور هستیم زیرا کار خاصی که آقای رئیسی انجام داد همه دولت ها بیان می کردند که باید بشود و هیچ کارشناس و متخصصی نبود که بگوید این تصمیم نباید صورت بگیرد و کسی جرات نکرد که این کار را انجام دهد زیرا همه دنبال کار دنیایی بودند در حالی که با باور آخرتی در این دولت این اقدام انجام شد.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: کاری بود که همه به آن اعتقاد داشتند و می فتند که روند درست است توسط آیت الله رئیسی با عنایت خداوند انجام شد.

 

سردار فدوی خاطرنشان کرد: امیدواریم از این گردنه با بیشترین نفع و کمترین ضرر پشت سر بگذاریم و به مرحله رشد سریع اقتصادی متناسب برسیم.

 

وی افزود: اگر دستوران خدا و پیامبر به نسبت انجام شود شاهد عنایت خداوند خواهیم بود و بهترین نتایج را رقم می زد و اسنان باید جای خود را در این کار بفهمد و کمک کننده باشد تا از این مصیبتی که همه از ان یاد کردند بگذریم.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یزدی ها مقتصد و متوجه هستند که در امور اقتصادی چکار کنند و بصیرت دارند و نظام اقتصادی کشور اگر طوری شود که تمام قابلیت ها بروز پیدا کند بسیاری از مشکلات رفع می شود.

 

سردار فدوی گفت: اگر نظام و سیستم طوری باشد که همه قابلیت ها بروز پیدا کند شاهد موفقیت خواهیم بود.

 

وی افزود: توانایی های ما باید به مکان بالفعل برسد تا این مشکلات و گرفتاری ها از ما رفع شود.

 

کد خبر 1176194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha