دشمنان انقلاب در موضع ضعف/ برخی الگوی اقتصادی کشور را از غرب گرفتند

سردار فدوی با اشاره به اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می کردیم اکنون نباید مشکل می داشتیم، گفت: در این سالها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«علی فدوی» دقایقی پیش در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره)، ملت ایران پای کار آمدند و این همه عنایت های خداوند شامل حال ما شد و اکنون ۴۳ سال از عمر پر افتخار و‌ تهاجم بزرگترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می گذرد اما دشمنان نتیجه ای نگرفتند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت هستند، افزود: ملت و بندگانی که پای کار بیایند و به تکالیف خود عمل کنند خداوند آنان را یاری خواهد کرد و تجربه انقلاب نشان داده که تحقق وعده خداوند در حمایت از مستضعفان است.

 

وی ادامه داد: پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند و خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد. 

 

سردار فدوی با اشاره به اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می کردیم اکنون نباید مشکل می داشتیم، تصریح کرد: در این سالها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند اما این دولت انقلابی و‌ مردمی می خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده است که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است.

 

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در وحدت کلمه است، گفت: در استان خراسان جنوبی و مناطق کویری دلها به هم نزدیک تر و این وحدت کلمه میسرتر است.

 

سردار فدوی با اشاره به انتصاب سرتیپ دوم پاسدار «مهدوی» به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از همه درخواست کرد با ایشان همدلی داشته باشند تا بتواند در تکالیف الزامی خود موفق شود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سردار قاسمی فرمانده سابق استان خراسان جنوبی از این پس در سپاه امام رضا(ع) مشهد خدمت خواهد کرد، افزود: پاسداری بازنشستگی ندارد و همیشه خدمتگزار نظام اسلامی و مردم هستند.

 

گفتنی است در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار«علی قاسمی» فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.

 

کد خبر 1167453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha