فتح خرمشهر، مهم ترین عملیات هشت سال دفاع مقدس بود

جانشین فرمانده سپاه شیروان گفت: عملیات فتح خرشهر بزرگترین و مهم ترین عملیات هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمد امیدوار» در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر اظهارکرد: عملیات فتح خرمشهر در سوم خردادماه بزرگترین و مهم ترین عملیات هشت سال دفاع مقدس بود که به گفته امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و این امنیت امروز جامعه مدیون ایثار و از خودگذشتگی های خون شهدا است.

 

جانشین فرمانده سپاه شیروان عنوان کرد: عملیات فتح خرشهر نگاه ها را به سمت قدرت نظامی ایران معطوف کرد و زهرچشمی به دشمنان بود.

 

امیدوار فضاسازی شهر، برگزاری نمایشگاه و استفاده از بستر فضای مجازی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، پخش سرودهای حماسی و نصب پرچم جمهوری اسلامی بر سردرب ادارت را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده عنوان کرد.

 

شهردار شیروان هم گفت: اطلاع رسانی ها از کانال خبرنگاران با همکاری روابط عمومی ها و خروجی درست به مردم انتقال داده می شود و از این طریق شهر به سمت و سوی مثبت پیش می رود و توسعه شهر برمبنای نیاز سنجی به گوش مردم برسد.

 

«عین الله احمدی» اظهارکرد: تمام تلاش این مجموعه در این است تا سطح توقعات مردم بالا برود و باید یک شهروند پرسش گر و مطالبه گر داشته باشیم تا مسئول پاسخگوی نیازهای شهر باشد.

 

شهردار شیروان با اشاره به سوم خردادماه عنوان کرد: پیشنهاد می شود شهدای شاخص خردادماه را به عنوان «خردادی مقاومت» معرفی کنیم.

 

در پایان این مراسم به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی  از رضا خسروی روابط عمومی آموزش و پرورش، امید سرایدار مسئول اداره فرهنگی و روابط عمومی شهرداری  و امید شاکری کارشناس روابط عمومی شهرداری شیروان به عنوان روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1176265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha