روابط عمومی ها خدمات دستگاه خود را به زیباترین و سریع ترین شکل به اطلاع مردم می رسانند 

رعیت گفت: رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه ها به عنوان یکی از فعال‌ترین بخش ها تلاش می کنند تا خدمت هایی که نهادها و دستگاه‌های مختلف انجام می دهند را به زیباترین و سریع ترین شکل به اطلاع مردم برسانند.

«محمد رعیت» با تبریک روز روابط عمومی به همه فعالان رسانه ای و به ویژه روابط عمومی ها به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی و امین بین مردم و مسئولان هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: رسانه ها و روابط عمومی که در دستگاه ها به عنوان یکی از فعال‌ترین بخش ها تلاش می کنند تا خدمت هایی که نهادها و دستگاه‌های مختلف انجام می دهند را به زیباترین و سریع ترین شکل به اطلاع مردم برسانند.

 

وی ادامه داد: این مسئله هم جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است که کاری که انجام می‌شود باید سریع، صحیح و دقیق به اطلاع مردم برسد.

 

رعیت اظهارداشت: از طرف مقابل مردم هم مطالباتی دارند، روابط عمومی پلی بین مردم و مسئولان است تا این مطالبات را جویا و متوجه شده و جمع بندی کرده و به مدیران و مسئولان منتقل کنند.

 

وی گفت: هفته روابط عمومی فرصت مناسبی برای گرامیداشت و تقدیر از زحمات شبانه روزی رسانه ها و روابط عمومی که انصافاً صادقانه و پر تلاش،  زحمت می کشند اما ممکن است زحمات شان خیلی دیده نشود را گرامی بداریم.

 

 

کد خبر 1176282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha