ویژه برنامه اعتکاف علمی در کانون اصحاب المهدی تبریز برگزار می شود

عهدی گفت: ویژه برنامه اعتکاف علمی با هدف آمادگی برای امتحانات پایان سال تحصیلی برای برادران در مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزارخواهد شد.

«رضاعهدی» درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری ویژه برنامه اعتکاف علمی به همت فعالان کانون و بسیج درقالب گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد باهدف آمادگی برای امتحانات پایان سال تحصیلی خبرداد.

مسئول گروه جهادی جوانان حید کرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز گفت: این برنامه علمی به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی (عج)، پایگاه مقاومت حضرت علی اصغر (ع) وگروه فرهنگی جهادی جوانان حیدر کرار برای آمادگی امتحانات پایان سال،ارائه مشاوره و کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با اجرای برنامه های رفع اشکال برای تمامی دروس و مقاطع برای دروس ریاضی،زبان،عربی،فیزیک،ادبیات و... ارائه بسته های آموزشی رایگان، برگزاری مسابقات علمی و آزمون پیش از امتحان با حضور اساتید و مشاوران مجرب برگزار خواهد شد.

عهدی با بیان اینکه این دوره ویژه برادران است،افزود: ثبت نام برای عموم آزاد است و با در دست داشتن کپی شناسنامه یا کارت ملی و کارنامه نیمسال اول با حضور به آدرس: کوی زمزم،پایگاه مقاومت حضرت علی اصغر(ع) تا ۲۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء،شرکت خود را قطعی کنند.

وی زمان برگزاری دوره را روزهای ۲۹،۳۰،۳۱ اردیبهشت ماه و ایام امتحانات عنوان کرد.

کد خبر 1176344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha