آغاز نام‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: ثبت نام چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در این استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام «سیدشهاب‌الدین حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین علاقه مندان می توانند در مسابقات اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی، رشته‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در بخش گروهی و رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه در بخش معارفی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه برادران و خواهران بالاتر از ۱۸ سال واجد شرایط شرکت در این مسابقات هستند، گفت: ثبت نام در این دوره از مسابقات فقط از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌ شود.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام و مراجعه به سایت مسابقات سراسری قرآن کریم تا تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ است، ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مراجعه یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۵۰۱۰۴ تماس بگیرند و در شهرستان ها نیز به ادارات اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند.

کد خبر 1175394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha