سفر رهبر به کردستان وحدت‌بخش بود

امام جمعه سنندج گفت: سفر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به کردستان وحدت‌بخش بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فایق رستمی امام جمعه سنندج سه شنبه شب 27 اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با شاره به اینکه سفر رهبری حاوی رخدادهایی مهم بوده که هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت، اظهار کرد: سفر 8روزه رهبر معظم انقلاب در سال 88 به استان کردستان نشان از علاقمندی و توجه رهبری به مردم، حل مشکلات و توسعه این دیار بود.

 

 

وی افزود: اختصاص بودجه 800میلیارد تومانی سفر رهبری تنها یکی از دستاوردهای سفر رهبری به استان بوده که منجر به رفع بسیاری از موانع شد.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سفر رهبری حقیقتا وحدت‌بخش بود، بیان کرد: حضرت آقا با سخنرانی خود خط بطلان بر کسانی که می‌خواستند میان شیعه و سنی تفرقه بیندازند، کشید و فرمودند هر کس دنبال برهم زدن وحدت این دو قوم باشد، جیره‌خوار بیگانه است.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: از آن زمان تاکنون شیعه و سنی در کمال اخوت و برادری با هم‌ زندگی می‌کنند.

 

وی نام گذاری استان کردستان به عنوان استان فرهنگی را از دیگر دستاوردهای سفر رهبری خواند و افزود: استقبال باشکوه مردم از رهبری نشان از وطن‌دوستی و نظام‌دوستی بود.

 

ماموستا رستمی با ذکر اینکه سفر رهبری زمینه رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم را فراهم کرد، یادآور شد: با امانتداری، محافظت از بیت‌المال، اخلاق‌مداری، استقامت و صبوریت و تلاش در جهت رونق تولید و پیشرفت کشور گام برداریم.

 

کد خبر 1176348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha