کانون های مساجد بازوان اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

احمدی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلات و خصوصا روستاها هستند و ما باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و بهتری استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «پیام احمدی» در دیدار با کارکنان ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلات و خصوصا روستاها هستند و ما باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و بهتری استفاده کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بزرگ فرهنگی برای برون سپاری کارهای دستگاه های اجرایی هستند.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوان فرهنگی خواند و افزود: تقویت کانون های مساجد بستر تقویت برنامه فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

 

احمدی با معرفی کانون ها به عنوان بازوان توانمند ادارات در سطح روستاها و متولی حوزه های فرهنگ و هنر، جایگاه ویژه‌ای را برای کانون ها تعریف کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با انجام فعالیت های فرهنگی هنری، خون تازه ای در کالبد فرهنگ و هنر در شهرها و روستاها تزریق می کنند.

 

احمدی با تاکید بر نیاز به تحول در فعالیت های فرهنگی هنری افزود: در شرایط کنونی نیازمند تحول هستیم و منشا تحول و تاثیر در فعالیت ها در شهرها و روستاها، کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند که خواستار کمک به اجرای برنامه ها از جانب کانون ها هستیم و دست یکایک عزیزان را برای همکاری می فشاریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد با جایگاه ویژه‌ای که در راستای جذب جوانان به فرهنگ دینی دارند، منشا برکات زیادی در راستای انجام رسالت فرهنگی این اداره کل هستند.

 

کد خبر 1176416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha