بیش از ۵۰۰ نفر در شیروان ویزیت رایگان شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در شیروان ویزیت رایگان شدند.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: ویزیت رایگان توسط بسیج و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان با همکاری سپاه پاسداران شهرستان (مدیریت اقشار و معاونت اجتماعی سپاه) در مسجد انصارالمحترم مهدی محله سه یک آب از محلات طرح کرامت (طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نقش آفرینی در مناطق آسيب پذیر ) صورت گرفت که بیش از 500 نفر ویزیت شدند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: در این طرح ویزیت پزشک عمومی، خدمات دندان پزشکی با حضور دو دندانپزشک، بینایی سنجی، تهیه داروی رايگان، مشاوره مامایی با محوريت جوانی جمعیت و فرزندآوری، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه ، ترزیق واکسن کرونا برای متقاضیان و غربالگری فشارخون انجام شد.

 

هاشمی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح به مناسبت هفته سلامت و جمعیت و کمک به مردم منطقه است که از ابتدای سال تاکنون تیم های پزشکی با حضور در مناطق مختلف خدمات پزشکی ارائه دادند و به افرادی که نیاز به دارو داشتند داروی رایگان تحویل داده شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه محرومیت‌زدایی راه‌اندازی کاروان سلامت است، تصریح کرد: با توجه به دسترسی نداشتن اهالی بسیاری از روستاها و نقاط محروم به امکانات پزشکی و درمانی، کاروان سلامت به این روستاها می‌رود تا نیازهای درمانی آنها را رفع کند.

 

وی اضافه کرد: تاکنون با کمک این شبکه و سایر نهادها و سپاه، اقدامات خوبی جهت ویزیت رایگان در مناطق محروم صورت گرفته و این روند همچنان ادامه دارد زیرا که بحث سلامت مردم از اهمیت به سزایی در جامعه برخوردار است و در این زمینه هم پای کار هستند.

کد خبر 1176495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha