جایگاه روابط عمومی درمعرفی دستاوردهای مخابرات تعیین کننده است

امیری،گفت: جایگاه و نقش روابط عمومی درمعرفی دستاوردهای مخابرات و انعکاس مشکلات مردم تعیین کننده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، حمید رضا امیری در دیدار باسرپرست وکارکنان روابط عمومی مخابرات کرمانشاه  بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ، گفت : روابط عمومی‌ها در انتقال مطالبات به حق مردم به مسئولین و ایجاد امید در جامعه نقش بسیار حیاتی دارند.

 

 

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص و دارای مهارت‌های لازم در روابط عمومی­  سبب ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین سازمان می‌شود.  

 

 

وی خاطر نشان کرد: بنابر این ، می‌بینیم هدف اصلی از برگزاری روز جهانی ارتباطات‌، این است که به افراد کمک کند تا آگاهی بیشتری در مورد امکانات ایجاد شده توسط تکنولوژی‌های ارتباطی روز جهان داشته باشند و به عنوان راهی برای بهبود اقتصاد جامعه خود ، ارتباطات دیجیتالی موجود را گسترش دهند.

 

 

در ادامه کاویانی بااشاره به زحمات شبانه روزی پرسنل زحمتکش روابط عمومی گفت:کارکنان این اداره درتمامی ساعات شبانه روزوحتی روزهای تعطیل بی وقفه نسبت به پیگیری امورات محوله ورصداخبارووقایع اقدام می نمایندودرواقع کارروابط عمومی هرگز تعطیلی ندارد.

 

 

سرپرست روابط عمومی منطقه مخابرات کرمانشاه اظهار کرد: روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است.

 

 

در پایان این نشست دکترامیری بااهداء لوح سپاس ازسرپرست وکارکنان روابط عمومی  تقدیربعمل آورد.

کد خبر 1176597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha