دشمن با تاکتیک جنگ نرم به دنبال انتقام از مردم ولایتمدار دزفول است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: دشمن همانند دوران دفاع مقدس از مردم ولایتمدار دزفول ضربه خورده لذا با اخبار کذب به دنبال انتقام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» شب گذشته در همایش سران طوایف و قبایل دزفول که در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: کشور در یک مقطع حساس تاریخی قرار گرفته و باید با همدلی، اتحاد و وحدت این برهه را سپری کرد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ما برای انقلاب و نظام سختی های زیادی کشیده ایم افزود: اکنون عده ای که به خون این ملت تشنه هستند جوانان ساده و پاک را تحریک می کنند تا با اغتشاش، آتش زدن اموال دولتی و ایجاد خسارت و شعارهای هنجار شکن مقابل نظام بایستند.

 

وی در ادامه جایگاه سران طوایف و قبایل در بین مردم مناطق را جایگاهی خوب دانست و اضافه کرد: باید از ظرفیت سران طوایف و قبایل در راستای روشنگری در بین مردم در خصوص توطئه‌های دشمن استفاده کرد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: متاسفانه دولت قبل به دنبال اصلاح روش اشتباه اقتصادی خود نبود، ولی اکنون دولت فعلی که یک دولت انقلابی است به دنبال اصلاح این روش اشتباه است.

 

وی تاکید کرد: اکنون کسانی که منافعشان به خطر افتاده بر علیه دولت دست به اقداماتی زده اند و کارشکنی و ناامنی ایجاد می کنند.

 

امام جمعه دزفول در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن یک جنگ ترکیبی به راه انداخته و در تمام حوزه ها ورود کرده است.

 

وی با بیان اینکه پیروزی در جنگ نرم مستلزم اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است ابراز کرد: دشمن زمانی که کم همتی از ناحیه مردم ببیند قوی تر می شود اما اگر اتحاد و وحدت بین مردم بیش از پیش شود دشمن قطعا عقب نشینی خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در پایان یاد آور شد: دشمن و شبکه های معاند در این روزها با تاکتیک‌های جنگ نرم بر روی دزفول تمرکز کرده و گزارش های کذبی از این شهرستان منتشر می کنند که علت اقدام کینه‌توزانه رسانه‌های دشمن به دلیل این است که دشمن همچون دوران جنگ تحمیلی از دزفول و ولایتمداری مردم این شهرستان ضربه خورده است اما مردم این شهرستان فریب توطئه های دشمن را نمی خورند.

 

کد خبر 1176709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha