استودیو هلال‌ خوزستان افتتاح شد

به مناسبت رو ملی ارتباطات و روابط عمومی، به همت جمعیت هلال احمر استان، استودیو هلال خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «وحید شعبانی» امروز در آیین افتتاح استودیو هلال اظهار کرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات می بایست برای رسیدن به اهداف والای جمعیت هلال احمر از ابرازهای به‌روز اطلاع رسانی و رسانه ای بهره برد تا امکان انعکاس مطلوب و فراگیر فعالیت های این مجموعه مردم نهاد فراهم شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به حضور همیشگی جمعیت هلال‌احمر در سطح جامعه در عرصه های گوناگون و انجام ماموریت‌های متنوع، حفظ و ارتقای سطح ارتباطی با مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی اضافه کرد: هر اندازه این نهاد امکان انتشار اخبار عملکردی خود و انعکاس تلاش اعضای داوطلب را به آحاد جامعه بیشتر کند علاوه بر جلب بیش از پیش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی، امکان جذب داوطلب بیشتر و ارائه خدمات بهتر را پیدا خواهد کرد.

 

شعبانی راه اندازی این استودیوی را در گسترش سطح آموزش های همگانی از طریق تولید محتوای استاندارد و انتشار در فضای مجازی تاثیرگذار توصیف کرد و ادامه داد: با بهره‌گیری از این ظرفیت در حوزه آموزش امکان انتقال اطلاعات امدادی و به تبع آن افزایش تاب آوری اجتماعی در اقصی نقاط استان فراهم می شود.

 

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران حوزه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان و تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ابراز امیدواری کرد: در آینده بتوانیم با راه اندازی فازهای بعدی استودیو امکان ارتباط مستقیم از این مکان را با شبکه های دیداری و شنیداری و افزودن بخش استودیو ۱۱۲ هلال در جدول برنامه های صدا و سیمای خوزستان را میسر کنیم.

 

کد خبر 1176817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha