تقویت جایگاه کانون های مساجد در قالب قرارگاه فرهنگی و هنری محلات در دستور کار دولت است

جابری انصاری با اشاره به ضرورت استفاده از برنامه های فرهنگی در قالب فضای مجازی گفت: تقویت جایگاه کانون های مساجد در قالب قرارگاه فرهنگی و هنری محلات در دستور کار دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جابری انصاری» با حضور در آیین گردهمایی هماهنگی که چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: مساجد قرارگاه فرهنگی هنری محلات در دولت سیزدهم است.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مسجد محوری سرلوحه سیاست ها و برنامه های اجرایی در قالب رشد فرهنگی هنری برنامه های استان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی در قالب فعالیت نیروهای مسجدی و جوانان مومن و انقلابی بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت های ساختاری استان در قالب رشد برنامه های فرهنگی اهمیت ویژه ای دارد که برای تحقق این امر باید شاهد رشد زیرساخت های فرهنگی باشیم.

 

وی ادامه داد: همکاری با اتحادیه پوشاک با هدف رشد اقتصاد هنر و حمایت از تولید لباس های ایرانی اسلامی یکی از برنامه های موثر به این منظور با هدف تحقق فرهنگ حجاب و عفاف است.

 

جابری انضاری توضیح داد: با توجه به محدودیت های مالی استان و اهمیت رشد برنامه های فرهنگی هنری، خیران و نیکوکاران در این خصوص سهم موثری دارند و با حمایت و پشتیبانی خود می توانند زمینه بهبود شرایط را فراهم سازند. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار حمایتی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یکی از ضرورت های برنامه فرهنگی استان البرز است.

 

 

 

کد خبر 1176820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha