عزم سپاه و بسیج سازندگی گلستان برای رفع مشکل آب شرب مناطق محروم/ عملیات آبرسانی به ۴۳۲ روستای استان گلستان آغاز شد

عملیات آبرسانی به ۴۳۲ روستای کمتر برخوردار و محروم گلستان با حضور فرمانده سپاه نینوا استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۴۳۲ روستای کمتربرخوردار و محروم استان گلستان اظهار کرد: ما باید قدر انسجام و وحدتی که بین مردم و مسئولان استان وجود دارد را بدانیم و از این فرصت به وجود آمده برای رفع مشکلات مردم و نیازهای استان نهایت بهره را ببریم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه پروژه های محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی با قوت و قدرت در استان اجرا می‌شود، گفت: یکی از اولویت های امسال ما اجرای پروژه های آبرسانی است و در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب همکاری خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: امروز کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به ۴۳۲ روستای استان در قالب ۱۱ مجتمع به همت بسیج سازندگی سپاه نینوا و شرکت آبفا گلستان به صورت متمرکز در روستای نظرآباد گرگان انجام گرفت.

 

سردار ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: ابلاغ فرمانده کل سپاه است که در هر جایی و در هر عرصه ای که مردم به ما نیاز داشتند پای کار باشیم.

 

وی اضافه کرد: خدماتی که به مردم ارائه می دهیم باید به صورت قرارگاهی باشد یعنی از شروع تا پایان پروژه و زمانی که مردم از این خدمات بهره مند می شوند، مدیریت و نظارت انجام بگیرد و در صورت کوتاهی، مسئول مربوطه پاسخگو باشد.

 

 

کد خبر 1176940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha