دشمن سعی در انزوای دولت اسلامی ایران دارد

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: دشمن سعی در انزوای دولت اسلامی ایران دارد و دولت انگلیس نیز به اتباع خود توصیه کرده به ایران سفر نکنند و دلیل آن هم بحث برجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳۰ اردیبهشت ماه حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از معضلات جامعه در مراودات و برخورد های بین  یکدیگر کینه و بد دلی است که همچون غذای فاسد و مانده می باشد و اگر وارد معده شود انسان را می کشد.

 
امام جمعه زهکلوت بیان کرد: کینه هایی که در دل می ماند و بر روی قلب انسان را زنگار می نشاند باید با عفو و گذشت آن را بیرون ریخت و قلب را پاک کرد چرا که مردانگی در گذشت و عفو است.
 
وی ابراز کرد: مومن و مسلمان باید اهل گذشت و تعامل باشد وگرنه از رحمت و مغفرت الهی و نگاه امام زمان (عج) به دور خواهیم بود. 
 
حجت الاسلام صادقی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: این حماسه الهی و فتح خرمشهر از عنایات ویژه و امداد الهی است چرا که نیروهای بعثی خودشان طبق فرمایش امام خمینی (ره) از امدادهای غیبی بودند.
 
خطیب جمعه زهکلوت ادامه داد: این حماسه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و تاریخ سیاسی خود کشور بدانیم و رهبر انقلاب فرمودند؛ آینده از آن شما است و باید این حماسه را نسل به نسل انتقال دهیم.
 
وی با  به اشاره به روز بهورزی و اصلاح الگوی مصرف، تاکید کرد: یکی از حربه های دشمن رواج مصرف گرایی است و در این حربه جامعه ما را وادار به وادادگی و اتکاء به غیر می کند و هم چنین موجب هدر رفت مخازن حیاتی یک کشور می شود بنابراین هر چه سریع تر اصلاح الگوی مصرف داشته باشیم تا آیندگان ما دچار مشکل نشوند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره له سیاست کلان دولت درباره حذف ارز ترجیحی و واریز مستقیم آن به مردم، تصریح کرد: این طرح پایان قاچاق کالاهای اساسی و اصلاح ارز ترجیحی است و دولت باید تمام سعی خود را بکار گیرد تا به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد نشود.
 
امام جمعه زهکلوت به سناریوی جدید ایران هراسی اشاره کرد و افزود: دشمن سعی در انزوای دولت اسلامی ایران دارد و دولت انگلیس نیز به اتباع خود توصیه کرده به ایران سفر نکنند و دلیل آن هم بحث برجام است.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: از سوی دیگر می‌خواهند به جامعه جهانی طوری القاء کنند که حقوق بشر در ایران نقض می شود این از بهانه های تکراری آن‌ ها است چرا که قرآن می فرماید؛ یهود و نصاری از من و شما راضی نمی شوند  مگر این که از اعتقادات و دین مان دست برداریم.
کد خبر 1176980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha