خانواده‌های نیروهای مسلح پشتوانه‌ای برای نیروهای نظامی هستند/تلاش همیشگی دشمن برای نظام

سردار سلامی گفت: خانواده های نیروهای مسلح پشتوانه ای نیروهای نظامی برای دفاع از مرزهای کشور و حفظ این مملکت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار پاسدار «حسین سلامی« شامگاه روز پنجشنبه در یادواره شهدای امنیت لشگر امام حسین(ع) اصفهان در گلستان شهدای این شهر اظهارداشت: امنیت و آرامش سرمایه مهمی برای کشور است که به پاس تلاش های نیروی مسلح، مردم، خون شهدا و هدایت های رهبری معظم انقلاب در کشور رقم خورده است.

 

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی افزود: خانواده های نیروهای مسلح پشتوانه ای نیروهای نظامی برای دفاع از مرزهای کشور و حفظ این مملکت بوده که همواره چشم انتظار حضور فرزندان و همسران خود هستند.

وی ادامه داد: نیروهای توانمند و آموزش دیده سرباز و کادر در همه یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی برای تامین امنیت مرزها در روی زمین، دریا و آسمان در تلاش هستند.

 

سردار سلامی به جایگاه شهدا و خانواده های آنان در حوزه امنیت اشاره کرد و اذعان داشت: روحیه ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان در تامین امنیت حصاری شده که مانع از نفوذ و ورود دشمن در مرزهای کشور است.

وی اضافه کرد: تامین امنیت بر عهده همه مردم است که هوشیارانه در برابر توطئه دشمنان بایستند و نگذارند توطئه و فتنه آنان به جامعه آسیب بزند.

 

تلاش همیشگی دشمن برای نظام

 

فرمانده سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در کاخ سفید همواره دنبال برنامه ریزی برای صدمه به کشور است، تصریح کرد: وضعیت تلاش و اقدامات آنان را رصد می کنیم و  نیروهای مسلح همواره در آمادگی کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: آنان برنامه ریزی زیادی را انجام می دهند اما با شکست هم روبرو می شوند ولی باز سعی بر اجرای توطئه های نگین برای صدمه به جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

سردار سلامی با بیان اینکه تاکنون دشمن شکست های زیادی را متحمل شده و دیگر قدرت قبلی را ندارد، اذعان داشت: عقب نشینی در کشورهای مختلف نشان از همین موضوع بوده که دیگر توان دفاعی و ظرفیت گذشته را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: باید مردم نسبت به توطئه دشمنان آگاه باشند و نگذارند صدای ناحق آنان موجب خسارت به کشور و کاهش مقاومت و ایستادگی بشود.

 

کد خبر 1177022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha