لزوم برخورد بدون اغماض با محتکران اجناس و مایحتاج مردم

حجت‌الاسلام شایان گفت: باید با محتکران اجناس و لوازم و مایحتاج مردم باید بی اغماض برخورد شود تا فرصت برای آسیب زدن به اقتصاد جامعه پیدا نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام «علی شایان» امروز(جمعه، 30اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه گوراب زرمیخ اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی و همدلی بین دولت و ملت شاهد آثار موفقیت آمیز این اصطلاحا عمل جراحی اقتصادی در مساله حذف ارز ترجیحی باشیم و ثمرات آن به نفع مردم محقق شود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه رئیس جمهور و دولت انقلابی وسط میدان کار هستند افزود: بنابر سخنان رییس جمهور، این دولت از راهکارها و نقد و نظرات و پیشنهادها استقبال می‌کند تا این طرح هر چه کامل تر و موفق تر به نفع مردم اجرا شود.

 

وی گفت: اگر افرادی به اشتباه در زمره دهک های بالا قرار گرفته اند به سایت مخصوص این امر مراجعه کنند و در زمینه تصحیح اطلاعات بنیه و جایگاه اقتصادی خود مدارک و اطلاعات لازم را در اختیار دولت بگذارند تا زمینه اصلاح فراهم و حق آنان تضییع نشود.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: با محتکران اجناس و لوازم و مایحتاج مردم باید بی اغماض برخورد شود تا فرصت برای آسیب زدن به اقتصاد جامعه پیدا نکنند.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با اشاره به اینکه از بزرگان انقلاب آموخته‌ایم ‌که مردم ولی نعمت هستند و باید برای حل مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکرد بیان کرد: باید در جهت اقناع افکار عمومی با مردم بیشتر سخن گفته شود و در این زمینه کارشناسان خصوصا متخصصان علوم اقتصادی و سیاسی و صاحبان تریبون نقش مهمی در بصیرت افزایی و روشنگری و اقناع و همراهی مردم و همدلی برای عبور از مشکلات دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بار سنگینی بر دوش دولت نهاده شد و برای موفقیت در این امر همه قوا و نهادها باید به دولت کمک و یاری رسانند.

 

کد خبر 1177078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha