رئیس کل جدید دادگستری خراسان جنوبی معرفی شد

آیین تکریم و معارفه رئیس کل جدید دادگستری خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیین معارفه رئیس کل جدید دادگستری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز (۱ خرداد) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه و جمعیاز مسوولان برگزار شد.

 

«علی گلنارکار» معاون قضایی و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: در ۲ سال گذشته در حوزه دادرسی الکترونیک، دادسری آنلاین، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی دادگستری خراسان جنوبی به موفقیت زیادی دست یافته است.

 

وی به بازدید و سرکشی و دستورات قضایی برای حمایت از تولید اشاره کرد و افزود: با برگزاری جلسات اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران مشکل ۲۵ واحد تولیدی برطرف شد و به چرخه تولید بازگشتند.

 

گلنارکار با بیان اینکه با تأسیس چهار حوزه قضایی در مناطق محروم استان دسترسی مردم به عدالت آسان تر شده است، ادامه داد: در جهت ایجاد هماهنگی پیشبرد اهداف سیاست ملی، تعامل سازنده بین دادگستری از طریق شورای تامین استان صورت گرفت و توجه ویژه به مسائل فرهنگی درون بخشی، توجه به کارکنان و توجه به مسائل معیشتی کارگران و پاسخگویی به مردم در جهت تحقق عدالت در مسیر دادگستری استان خراسان جنوبی بود.

 

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی موحدی راد به عنوان رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی منصوب شد و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل سابق دادگستری استان قدردانی شد.

 

حجت الاسلام موحدی‌راد پیش از این در سمت رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مشغول به خدمت بوده و دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دیگر سوابق وی است. حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل سابق دادگستری خراسان جنوبی هم با حکم رئیس قوه قضاییه به سمت رئیس کل دادگستری استان کرمان منصوب شد.

 

 

کد خبر 1177527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha