قوه قضاییه در اجرای مردمی سازی یارانه ها در کنار قوه مجریه قرار گرفت

قناعت گفت: قوه قضاییه در ساماندهی و توسعه یارانه ها با اقتدار در کنار قوه مجریه قرار گرفته و طبق نظر سران قوا باید از همه جوانب به این حرکت بزرگ کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۱ خرداد) در آیین تکریم و‌ معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: از همکاران مرجع قضایی استان خراسان جنوبی به جهت همکاری و همراهی بسیارخوب با مجموعه دولت به ویژه دادستان مرکز استان حجت الاسلام نسائی در موضوعات مختلف به ویژه طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قدردانی می کنم.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه قوه قضاییه در دوره جدید به دنبال تحقق تحول در چارچوب اصول اسلام و قرآن است، گفت: سلامت قوه قضاییه معیار سلامت جامعه است.

 

وی ادامه داد: در دوره آیت الله رئیسی و حجت الاسلام محسنی اژه ای شاهد حرکت رو به رشد و تحولی در قوه قضاییه هستیم.

 

قناعت با اشاره به اینکه سرعت و استحکام قوه قضاییه باعث سلامت همه بخش های نظام خواهد بود، افزود: قوه قضاییه نبض دستگاه های اداری و وضعیت عمومی کشور است و به فرموده امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب قوه قضاییه مظهر و میزان و مبنای عدالت در کشور است.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تحقق اهداف نظام به کارآمدی قوه قضایبه بستگی دارد، عنوان کرد: اگر تشنه عدالت هستیم تحقق آن با سلامت و کارآمدی و دفاع شجاعانه از وظایف اصلی قوه قضاییه است که در دوره ریاست حجت الاسلام محسنی اژه ای شاهد تحقق آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در ایجاد امنیت فضای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی برای کمک به قوه مجریه تاکنون به خوبی عمل کرده است، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، قوه قضاییه باید مامن و ملجا ضعفا و ایجاد امید در جامعه باشد  که در دوره جدید محقق شده است.

 

قناعت بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی و ادراکی و بمباران مسموم نظام سلطه، نقادی ها در کشور زیاد شده و اگر در چارچوب مشخص و برای ایجاد امید و شتاب در کشور باشد مورد تایید است و هر نقدی که خروجی آن امید را در مردم ایجاد کند منطقی و مورد تاکید و انتظار خواهد بود.

 


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ساماندهی و توسعه یارانه ها هم قوه قضاییه با اقتدار در کنار قوه مجریه قرار گرفته و طبق نظر سران قوا باید از همه جوانب به این حرکت بزرگ کمک کرد، افزود: این همراهی و همدلی باعث امنیت خاطر مردم شده و در صورت احتکار و تخطی قوه قضاییه در کنار دولت و مردم است.

 


وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین افتخار قوه قضاییه این است که به خوبی در مقابل اقویا و زورگویان ایستاده و برخورد کرده و اکنون شاهد برخورد با مفسدان دانه درشت هستیم.


 

کد خبر 1177617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha