اردوگاه گردشگری در روستای امیر آباد احداث می شود

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان گفت: اردوگاه گردشگری در روستای امیر آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان احداث می شود.

«فرنوش راهدار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به موافقت اصولی برای احداث یک اردوگاه گردشگری اظهارکرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی در روستای امیرآباد شهرستان شیروان احداث خواهد شد.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان عنوان کرد: این پروژه گردشگری با دریافت مجوز موافقت اصولی، در مساحتی بیش از 35 هزار مترمربع با زیربنای ۳۰۰ مترمربع اجرا که با احداث این اردوگاه گردشگری، برای ۹ نفر به ‌صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

 

راهدار با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشهد قطب زیارتی کشور محسوب می شود و سالانه حدود 25 میلیون نفر به مشهد مشرف می شوند لازم است زیر ساخت های لازم جهت رفاه زائرین و مسافرین در این مسیر برای شهرستان فراهم شود.

 

وی بیان کرد: ایجاد مجتمع های بین راهی، مجتمع های خدمات بهداشتی و کمپ های زائر در مبادی ورودی شهرها جهت اسکان موقت مسافرین از جمله طرح های خوب چند سال اخیر بوده است.

 

وی اضافه کرد: این شهرستان قابلیت‌های بالایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری دارد که شکوفا کردن این استعدادها نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است و اعتبارات برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دست پیگیری و انجام می باشد.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان بیان کرد: 6 روستاي اين شهرستان به عنوان هدف گردشگري انتخاب شده كه همه ساله شاهد حضور گسترده گردشگران در اين روستاها هستیم.

کد خبر 1177648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha